27 Nisan 2011 Çarşamba

((slayt izle)) Üzülüyorum - Halil NEBİLER


Üzülüyorum

 

Türkiye’nin her tarafını dolaşıyorum. İnsanlarla yüz yüze konuşuyorum. Aralarında MHP’lisi, DP’lisi, CHP’lisi oluyor. AKP’liler pek yaklaşmıyor yanıma. İnsanların gözlerinin içine bakıyorum konuşurken. MHP’lilerin bir, CHP’lilerin büyük bölümü için üzülüyorum. Partileri onları zor durumda bırakıyor. Onlar, partilerini savunamıyorlar. Onlar, partilerinin vatanı, milleti, cumhuriyetin onurunu korumalarını istiyorlar. Partileri başka havaları çalıyor.

Bizim o partilerin tabanlarını oluşturan bu güzelim insanlarla bir sorunumuz yok. Bu yüzden eninde sonunda anlaşıyoruz.

Partisine gönül vermiş bir CHP’li, “Halil Bey, niye CHP’ye bu kadar yükleniyorsunuz?” diye soruyor.

Partisine gönül vermiş bir CHP’liye anlatıyorum.

·        CHP Genel Başkanı, - Laiklik tehlikede değildir- dedi mi demedi mi? Dedi. Peki, laiklik tehlikede mi değil mi? Tehlikede.

·        CHP Genel Başkan Yardımcısı Sena Kaleli, -Ben Atatürk ilkelerinin ve Cumhuriyetin bekçisi değilim, olmak da istemiyorum- dedi mi? Dedi.

·        CHP’nin bir parti meclisi üyesi, Fetullah Gülen’i -takdir edilmesi gereken bir münevver- olarak niteledi mi? Niteledi.

·        CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu, Habur’dan davulla zurnayla giren PKK’lıların avukatlığını yapıyor mu? Yapıyor. Apo’nun dillendirdiği ‘Hakikat Komisyonu’nun kurulması için ısrar ediyor mu? Ediyor. Diyarbakır’dan oy getirecekti, Şişli’den aday oldu. Oldu mu? Oldu.

·        CHP Genel Başkanı secim bildirgesine -Dersim belgelerini açacaklarını- koydu mu koymadı mı? Koydu. Dersim belgelerinin açılması tehdidi aslında -Atatürk Dersim halkının katilidir, cumhuriyet diktatörlüktür- deme çabası mıdır değil midir? Çabasıdır.

·        CHP Parti Meclisi Üyesi eski ANAP’lı Bülent Kuşoğlu, tekke ve zaviyelerin açılmasını istedi mi istemedi mi? İstedi.

·        Kılıçdaroğlu yönetimi, Bülent Kuşoğlu gibi hiçbir zaman CHP ile ilgisi olmayan sağcıları partiye doldurdu mu doldurmadı mı? Doldurdu.

·        Milletvekili aday listelerine CHP örgütlerinde yıllarca çalışmış, fedakârlık yapmış partililer yerine bu sağcıları en iyi yerlere koydu mu? Koydu.

·        Bak, Silivri’de insanları yıllardır suçsuz yere yatırıyorlar. CHP o sağcıları koyacağına, Cumhuriyet’e gönül vermiş Çetin Doğan’ı, Doğu Perinçek’i, Tuncay Özkan’ı koysaydı daha iyi olmaz mıydı? Olurdu.

·        CHP, AKP’yi Amerikalılara -Bunlar halkı ABD’ye karsı kışkırtıyorlar- diye şikâyet etti mi? Etti.

·        AKP ve MHP ile birlikte Haçlı kuvvetlerine katılarak Libya’ya Türk askerinin gönderilmesine onay verdi mi? Verdi.

Ben bunları anlattıkça, partisine gönül vermiş CHP’linin de partisinin yöneticilerinin yaptıklarına tepkili olduğunu anlıyorum. O da partisini böyle görmek istemiyor. Onun da ciğeri yanıyor. Yine de umutsuzca bir girişimde bulunuyor ve -oylar bölünmesin- diyor.

Ne bölünürse bölünsün, vatan bölünmesin diye yanıt veriyorum. -Ne yapacağız şimdi- diyor. Atatürk’te birleşeceğiz diyorum. Anladım, diyor.

Neyi anladın?

Cumhuriyet Güçbirliği’ni... 

Seviniyorum...

 

Halil NEBİLER

Aydınlık - 26 Nisan 2011


--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin