24 Nisan 2011 Pazar

(MADENCİYİZTR) İSG UZMANLARININ TAMAMLAMA EGİTİMİ

Sun, April 24, 2011 9:15:17 PM
İSG UZMANLARININ TAMAMLAMA EGİTİMLERİ

bu meyili tüm isg uzmanı arkadaşların ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANI'NIN  meyline
göndermeniz bizler açısından olumlu bir gelişme olur diye düşündüm.
 


 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
SAYIN BAKANIM

 
27 kasım 2010 tarihli resmigazetede yayınlanarak yürürlüğe giren
 
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARININ GÖREV, YETKİ, SORUMLULUK VE
EĞİTİMLERİ HAKKINDA YÖNETMELİK
İş güvenliği uzmanlarının eğitimleri
             MADDE 21 –(1) Bakanlıkça belirlenecek eğitim programları teorik ve uygulamalı olmak üzere iki bölümden oluşur. Eğitim süreleri, teorik kısmı 180 saatten, uygulama kısmı 40 saatten ve toplamda 220 saatten az olamaz. Teorik eğitimin en fazla yarısı uzaktan eğitim ile verilebilir. Uygulamalı eğitimler, iş güvenliği uzmanı bulunan bir işyerinde yapılır.
             (2) İş güvenliği uzmanları, belgelerini aldıkları tarihten itibaren beş yıllık aralıklarla eğitim kurumları tarafından düzenlenecek yenileme eğitimine katılmak zorundadırlar. Bu eğitimin süresi otuz saatten az olamaz.
Vizesi dolmuş iş güvenliği uzmanlığı belgeleri
             GEÇİCİ MADDE 3 –(1) Belge alma tarihine göre vize süresi dolmuş olan iş güvenliği uzmanlarının belgeleri bu Yönetmeliğin yayımı tarihinden itibaren altı ay süreyle geçerlidir. Bu sürenin sonunda yenileme eğitimini tamamlamayanların yetki belgelerinin geçerliliği söz konusu eğitimi alana kadar askıya alınır.
 
2006 yılında bakanlığınız eğitim kurumu casgem in açmış olduğu A sınıfı İSG uzmanı eğitimine katılarak Asınıfı İSG uzmanı belgesi almış bulunuyorum. Yönetmeliğin 21 ve Geçici 3. maddesi gereği yenileme eğitimine katılmak için casgem'e başvuruda bulundum.( Haziran 2011 tarihinde 5 yıllık sürem dolmaktadır. )
Bakanlığınız tarafından yapılacak olan düzenlemelerin ben ve benim durumumda olan insanların mağdur edilmemesi konusunda güvencemiz tamdır.
 
SAYGILARIMLA
YUNUS ORAL
A  SINIFI  İSG UZMANI
cep tlf: 0 533 726 40 51 begin_of_the_skype_highlighting            0 533 726 40 51      end_of_the_skype_highlighting
e-mail:yunusoral64@hotmail.com
 

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.