13 Aralık 2009 Pazar

{oykusel@googlegroups.com} UZAKLARDAN BİR SES OLMANI İSTERDİM

Uzaklardan bir ses olmani isterdim, bir selam, bir nefes... "Usume" diye seslenmeni isterdim... Bir el olmani isterdim, bir kol... "Ozledim" deyip sarilmani... En karanlik yerinde duslerimin cikip gelmeni isterdim. Kinali bir bahar gibi, umut isigi olmani isterdim hayatima... Gelseydin ve yaslasaydim basimi omuzuna, aglasaydim doya doya ...
Gecerdi usumesi yuregimin, gecerdi usumesi icimin, kirpiklerimde yagmurlar dumanlanmazdi biliyorum...
Seninle sulari yesil bir irmagin kiyisinda bulusmak, saclarinin kokusundan opmek, icime cekmek ve serin solugundan icmek, sana sarilmak, kucaklamak, ucmak isterdim…
Ama nafile, aramizdaki butun yollar kapali... Butun dallar kesIk... Yoklugun buz gibi soguk... Usuyorum... Yuregim de donmus sanki. Gozlerimde...
Atesler icinde bedenim... Oyle bir usume ki, hic bir sey isitmiyor artik. Butun uzuvlarim uyusmus. Ezip geciyor ruhumu acilar...
Yoksun iste, kalbimin kuyusu en hazin sesle inliyor simdi. Kirpikleri kirilan bir zamanin teninde, agrili siirler topluyorum gecelere simdi...
Bilirim, sevmek ve ozlemek bir atese dokunmaktir; yakmaktir yuregini yanginlarda. Ama ben usuyorum. Yoklugun buz gibi soguk. Yakacak bir seyimde yok…
Agliyorum, buza donusuyor gozyaslarim… Agliyorum, akip gidiyor gozyaslarim caglayanlara… Bakakaliyorum ardindan caresiz…
Ah! bir el olsan dokunsan alnima, oksasan saclarimi bir anne sefkatiyle.. Gecerdi agrisi basimin, gecerdi biliyorum... Bir gul olsaydin bahcemde, koklasaydim nefes nefes, cekseydim icime derin derin... Bir goz olup baksaydin gozlerime, cekip alsaydin icindeki huznu... Ah! bir bilsen nasil sevinirdi yuregim, nasil sevinirdi dudagimdaki gelincik, kapimdaki akasya...
Susuyorum artik derin derin... Ve sessizce soluyorum bir hazan yapragi gibi... Oysa ne kadar cok hasretim konusmaya, anlatmaya anlasilmaya... Oysa ne cok istiyorum, tum bedenimden sokup almani yalnizligimi, hicranimi bir tilsimla...
Yuregim kanrevan, dikenler acimasiz, ayaklarim kirik kosamiyorum artik doruklara, menzil uzak...
Gel. Yuregim ol seher gulum, her olumumde bana yeniden hayat ver. Elim ol, ayagim ol, canim ol... Gecem - gunduzum ol... Aglayan gozlerim ol her damlada yeniden dogur beni, yeniden dogur umudumu. Her oldugumde yeniden yarat ki, seni ne kadar ozledigimi anlatayim yeryuzundeki butun canli cansiz varliklara, ne kadar cok sevdigimi ..
Once sen gel sevgilim solmadan resimler, siirler sislenmeden... Islenmeden geceler ... Sonra olum gelsin...
Yoksun iste, kalbimin kuyusu en hazin sesle inliyor simdi.

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin