31 Aralık 2009 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} Bana Birşey Söyle Hiçbirşey Olsun !!

Konuştun yıllarca,
odaları, salonları, caddeleri tuttu sesin.
Haykırdın, çınladı kürsüler,
anlamı çoğalacak sanarak sözlerinin.

Yazdın, kağıda ve kaleme alışalı beri
yetmedi camların buğusuna uzandın.

Taşımaktan yorulmuş gibi kalbini
okul sıralarına kazıdın
ve parklarda ağaçlara, büyüsün diye kalbinle.

Farkında değildin
durmadan abandığın kelimeleri tükettiğini.
Susmaktan korktun
ve duyamadın hiç bir zaman yüreğini
oysa sükut bir boşluk değildi aslında.

Söyle bana
sen hiç kelimelerle gülen bir dudak,
kelimelerle ağlayan bir göz gördün mü?

Bilemedin
anlaşmak kelimelere tutunmak değildir sadece.

Her gülüş dudak kıvrımlarına yayılan diliyle konuşur,
her göz yaşı utandırır cümleleri.

Bastırıp durma artık yüreğini,
yüreğinle konuş benimle,
bir şey söyle bana

"hiç bir şey" olsun.


--


Aşkımın coşkusunu sana yansıttığında, senin de bana aynı coşku ile karşılık vereceğini hissediyorsam, Hayatının en anlamlı şeyi, NE ? diye sorduklarında tereddüt etmeden senin adını verebiliyorsam, Sen beni için vazgeçilmez olmuşsun demektir…!

********************************************************************************​***********************

oysa ne çok istemiştim tutuşup seninle el ele
yürümeyi korkusuzca sonu bilinmeyen yolların gecesine
Ankara da bir gece belki de İzmir de ne farkeder ülkemde bir yerlerde işte

İhtilaller yaşamalıydık seninle iki ayrı yürek tek beden de
ve gecenin bir yarısı çorbacıda almalıydık soluğu
sen çalmalıydın sonra aşk şarkılarını ben fallar tutmalıydım rastgele
üsümüş nuraması yapıp sokulmalıydım sana usuldan sinsice
munzurluğa doymalıydım o sığınamadığım usul kollarında iyiden iyiye...

__Olmadı yapamadı(k)m başaramadı(k)m... Affet! Ben Affettim...__

Msn : orhozbek@hotmail.com

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin