31 Aralık 2009 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} Üşüyorum yokluğunda.....

Sabah oluyor,bir gün daha ağardı hasretinin üstüne.Benim gözlerim yine uzaklara dalgın,yine kirpiklerimde tuz var.Tırnaklarım avuçlarıma kan oturtmuş,öfkeliyim,susuyorum ağlarken...
Aşka dair şarkılar çalmasın artık,acıtmasın yüreğimi..Yoruldum her şarkıda seni düşünmekten,seni bulmaktan,seni özlemekten..Derin nefesler çekiyorum içime,senin hasretini içime çeker gibi.Soluyamıyorum geriye,içimde kal diye..
Ne vardı bu kadar sevecek,yada ölesiye güvenecek...Aşk kimi güldürmüşki?Yada ne kadar olmuşki ömrü mutluluğun...Gözlerimdeki ışıltıyı yitirdim,yaşama sevincimi,umutlarımı,sitemlerimi,beklentilerimi yitirdim.Kendimi yitirdim sensizlikte..
Her sabah yeni bir role hazırlanıyorum,sahneye çıkacakmışım gibi..Bana en yakışan rengi giyiniyorum mavi....Hafif bir makyaj tonları mavi ...
ve en sahte takımı takınıyorum evden çıkarken ..gülümsüyorum...Kıyametler kopuyor içimde,barış zamanında yaşadım en büyük harpleri..Fırtınalarda kaç gemi batırdım..
Aşıklara bakmıyorum artık,içimden bir şeyler kopuyor sanki..Yorumlayamadığım rengarenk bir tabloya bakar gibi oluyorum..Bu mutluluk resimleri gerçekmi???Hepsi sahtemi...İnanmıyorum artık,inanamıyorum.Yaşadığım sürece gerçekti...Oysa şimdi...
Gece olunca kaldır başını bak gökyüzüne...Kaç bakışım kaldı orada,yada kaç sabah doğan güneşe dokundum sen diye..Ben seni oralarda aradım,her zaman bulabileceğim ama asla seni göremeyeceğim yerlerde...
Sensizlik böyle birşey işte ... ben tükeniyorum,hasretler çoğaldıkça


--


Aşkımın coşkusunu sana yansıttığında, senin de bana aynı coşku ile karşılık vereceğini hissediyorsam, Hayatının en anlamlı şeyi, NE ? diye sorduklarında tereddüt etmeden senin adını verebiliyorsam, Sen beni için vazgeçilmez olmuşsun demektir…!

********************************************************************************​***********************

oysa ne çok istemiştim tutuşup seninle el ele
yürümeyi korkusuzca sonu bilinmeyen yolların gecesine
Ankara da bir gece belki de İzmir de ne farkeder ülkemde bir yerlerde işte

İhtilaller yaşamalıydık seninle iki ayrı yürek tek beden de
ve gecenin bir yarısı çorbacıda almalıydık soluğu
sen çalmalıydın sonra aşk şarkılarını ben fallar tutmalıydım rastgele
üsümüş nuraması yapıp sokulmalıydım sana usuldan sinsice
munzurluğa doymalıydım o sığınamadığım usul kollarında iyiden iyiye...

__Olmadı yapamadı(k)m başaramadı(k)m... Affet! Ben Affettim...__

Msn : orhozbek@hotmail.com

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin