30 Aralık 2009 Çarşamba

(MADENCİLERTR) 2010 ücret tarifeleri

merakımı gidermek için yazıyorum .galiba ben yanlış okudum bu tarifeyi.yaklaşık 11 yıl doldu bu meslekte.ancak yine maden mühendisleri odası ve yine sanıyorum yanlışlıkla yazılmıştır bu tarife diye düşünmek istiyorum.bir açık işletme düşünün ve orda sürekli mühendislik hizmeti veren daimi maden mühendisine verilen bir ücret öte yandan bu işletmeye sadece teknik nezaretçilik hizmeti veren   bir maden mühendisine verilen ücret politikası.hoş gerçek hayatta kimse bu tarifeye uymuyor ya ancak yinede benim şahsı fikrim bunun yanlış olduğu yönündedir.tmmo bu konuda yine en doğrusunu biliyordur  umarım zaten başka  bir yanlış karar vermiş değildir yanılıyor muyum ? :=))

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.