31 Aralık 2009 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} AYRILIGIN HAKKINI VERDINMI?

soylesene dürüst ol hiç değilse nedersin
ayrılığın hakkını verdimmi söyle
sensiz kalmanın nedemek olduğunun
yada aslında benimseni yürekten sevmişliğimin hakkını
veya şöyle desem yüreğimden aklıma düşmemişliğinin,
 hayatımın içiriğini nasıl çıkardığımın
söyle nasıl dünya gözüne kaçarmış insanın
ve işte oldu olan bir hastane kapısındayım
beklemenin kıyısındayım
 ayrılığın hakkını vermek ister gibi
yüreğimin kıyısına kadar itelememi kutla
bana şans dileki aklıma düşmeden başara bileyim
senin usus usul gidişinde yıpratıcılığınıda şans saymassak
ayrılık banada çok yakıştı ben nasıl güne çıkardım dimi ya
senin haberin yokki duyumsamak senin fizana gönderdiğin bir his
sendeki yürekmi yoksa o atan şey atıklarla dolmuş çöp tenekesimi
 aklıma düşseydin ne bu ayrılığın hakkını verebilirdim nede
bu halimin kıytırıktan bir hikaye olduğunu anlayabilirdim
bazan yaşamadığını bilemezssinya görünmez olur gerçekler
görmekte istemezssin pozitif bir suya dalmışta hiç çıkmayacaksın içinden
fakat mahvetmeyi incitmeyi sanat edinmiş güzel yüzlü şeytandır gerçeği ya
alacağını alan kendisinden asla birşey vermeyen
şimdi söyle seninle ayrılığın hakkını verdim dimi
o ayrılık illetinin bana yaşattıklarını merasim gibi geldimi
hani konfeti gibi başından aktımı yapraklar mutlu olmanın  tadına vardınmı
kadermiydi sence benim yumşak huyumdan kendine birdünya yaratman
elimde değil neden bilmiyorum fakat içimde kızgın duygular belirdi
suç üstü yakaladığım bir anmış gibiyim seni
nefretle yaklaşmışım gözümü kırpmadan yüzüm yüzünde
ve bağırıyorum söyle söylesene ayrılığın hakkını verebildimmi
sence verebildimmi yüreğime düşmüşlüğünü
yine rabbime binlerce şükür bu herneyse beni daha fazla mahvetmeden..
aklımada seni düşürmeden kurtuluşumu kutlamakta bana kalsın.
hak etmek herkezin payına düşen
ben zaten en kötüsününe açık kapı bırakmıştım.
buda hak ettiğimin yada beni hak edenin mutluluğa açılanı olmazmıydı.
evet işte böylece bittiğinin aklıma düşmemişliğinin  sanki bana sırtımı sıvazlayan teselli eli gibi dokunuyor.
merhametin kıyısına ulaşman dileğiyle
beni anlamasanda söyle ayrılığın hakkını verdimmi


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin