31 Aralık 2009 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} Bambam'ın Matematik Dünyası 1. ve 2. Sınıf






Bambam'ın Matematik Dünyası 1
(ilköğretim 1. sınıf )

Milli eğitim bakanlığı öğretim programına birebir uyumludur. Okul öncesi ve ilköğretim 1. sınıf öğrencilerinin sınıfta öğrendikleri matematik konularını, kendi bilgisayarlarında sıkılmadan pekiştirmelerine yardımcı olur. Her çocuğun en korktuğu ders olan matematik ile tanıştırır, eğlendirirken öğretir, öğretirken düşündürür ve böylece matematiği sevdirir. Öğrencinin matematik konularına olan ilgisini kamçılar, problem çözme, zihinden hesaplama, yaratıcı ve eğitici düşünme yeteneklerini geliştirir

http://i46.tinypic.com/b68y36.jpg

Bambam'ın Matematik Dünyası 1
(ilköğretim 2. sınıf )


İlköğretim 2. ve 3. sınıf öğrencilerinin işlediklerini matematik konularını, kendi bilgisayarlarında sıkılmadan pekiştirmelerini hedefler. Öğrencinin eğitim hayatında büyük önem taşıyan temel matematik konularını, eğlendirirken öğretir, öğretirken düşündürür ve böylece matematiği sevdirir. Öğrencinin matematik konularına olan ilgisini kamçılar, problem çözme ve zihinden hesaplama yeteneklerini geliştirir .

http://i46.tinypic.com/b68y36.jpg




--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin