17 Ekim 2016 Pazartesi

((slayt izle)) Kamuoyuna Şikayet

1264 Sokak No: 2 Adresinde Kutucular iş Merkezinin Altında bir Otopark var sürekli Otopark girişi olan Kaldırıma Araba koyuyorlar ben oradan gelip geçerken zorlanıyorum.Bu gün yine Adamlarla tartışdık. bazende araba koyuyorlar ve ben gelirken çekiyorlar. birde Otoparkın hemen yanında Vitamin Fesbut Dükanı var. daha önce kaldırıma Araba koymuşlar ve ben sürekli elime ayağıma takıldığı için devirmek istemişdim. sonrada benim ellerimden kollarımdan tutarak dövmüşlerdi. buda yetmemiş gibi beni Salih Arıkan dövdü diye 3 kişi birden Savcılığa suç duyurusunda bulundular. bende savcılığa giden ifademde onlardan şikayetci oldum ve başıma bir şey gelirse onlardan bildiğimi ifademde belirttim. benim sağlığım için Dua etsinler yolda bir araba çarpmasın yada başka bir şey olmasın yoksa sorumlusu onlar olur. Vitamin Fesbut sürekli kaldırıma Masa Sandalye koyuyor bende her defasında Şikayet ediyorum. Vitamin Fesbutu ve Otoparkı şikayet etmekten yoruldum bu gün yine Masalarını devirdim. sürekli Otoparka Araba koyarlarsa ve Vitamin Fesbut sürekli Masa Sandalye koymaya devam ederse yine Şikayet edeceğim. amacımız tüm kaldırımların Masalardan Sandalyelerden iş yeri işgallerinden Arabalardan Tabelalardan arınmasını sağlamak.

Tel: 0506 514 96 93

 


--
Salih ARIKAN
Skaype: saliharikan2
Tel: 0506 514 96 93
Face: saliharikan4

beyazay izmir çalışmalarımız

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.