22 Ağustos 2011 Pazartesi

((slayt izle)) Öğrenciye Esnafa İşçiye Emekliye Borçluya Belediyelere Sesleniyorum Taşeronluğa Son! Mersin İçel Burak Canlı

ÖĞRENCİYE ESNAFA İŞÇİYE EMEKLİYE BORÇLUYA BELEDİYELERE SESLENİYORUM TAŞERONLUĞA SON!

Konuyla ilgili olarak tam üç yazı yazdım beğenmedim. Bir tanesi üfürmekteydi. Bir tanesi benden çok bahsetmekteydi. Bir tanesi de CHP ağırlıklıydı.

Şimdi daha tarafsız daha insancıl bir şekil de yazıyı ele almaya çalışalım.

Eğitimde herhangi bir gelişme bulunmamakta. Çocuklarımız gene aynı çocuklar. Dershaneler ateş pahası. Coğrafya bilmeyen matematik bilmeyen çocuklar. Tırı vırı hikâye anlatan yetkililer. Ben bunu yaptım. Ben şunu yaptım. Masal.

10 yıl oldu. Tam on yıl. Geçenlerde pahalı iftar sofralarında kuruluşlarını kutlamaktalar. Yanında da Somali’ye yardım. Sana kim yardım edecek Somali mi?

Yardımı seven bir ulusuz velâkin içimizde kaçırmayı da velâkin rüşveti de sevenler bulunmakta. Yardımlar yerine ulaşmaz dedim. Bana bin bir türlü laf ebeliğinde bulundular. Çocuk mu var karşınızda. Kimi kafalıyorsunuz.

Deniz Feneri Deniz Kayığı Deniz oturtması Deniz Kaktırması öğrendik.

Tek metelik vermem. Sizde vermeyin. Gidip elle tutabildiğiniz gözle görebildiğiniz ilk elden yardımınızı yapın. Paranızın iç edilebilme ihtimaline mani olun.

Beyefendiler çok istemekteler ise giderler şu banka müdiresini haksız ve yersiz bir uygulamayla sürgün eden Bankaya ben maaşıma karşılık otuz altı ay vadeyle kredi çekeceğim deyip tüm aldıkları kredileri gönderiverirler Somali’ye.

Her biri nerdeyse Harun kadar zengin lafa gelince mangal da kül bırakmazlar.

Daha unutmadık evet daha unutmadık maaşım yetmiyor diyenlerini. Maaşları yetmemekteymiş beyzadelerin. Emekliye müstahak. İşçiye müstahak. Müstahak köylüye. Müstahak esnafa.

Öğrenci okurken aldığı kredilerle boğuşmakta! Bir yandan iş aramakta bir yandan okurken alınan kredilerle! Toplum borca boğulmuş. Toplum terörle yıkanmakta! Karşılığında ise Deniz Fenerleri! Deniz tekneleri! Deniz kayıkları!

Eskilerden denilirdi şu Makama saygı gösterilmeli. Yapılırdı araştırma amma doğru amma yanlış Ordu en güvenilen kurum diye.

Ben hiçbir makama saygı göstermiyorum. Hiçbir kuruma güvenmiyorum. Güven eksikliğime neden olan sebepler dizisi son on yılda yaşananlardır.

Emekli, işçi, esnaf, köylü, öğrenci, engelli konularında savunuculuk yapacak adamlara destek evet destek toplum tarafından verilmemiştir.

Mersin Belediyelerine sesleniyorum. İzmir Antalya CHP’li Belediyeler hizmetleriyle göz doldurmakta. Aynı zamanda karında! Varsa imkânınız varsa mevcudunuz bir zahmet bir şeyler yapmaya çalışın. Biliyorum zor. Biliyorum ki iktidar Belediyelerinden daha çok hizmetler yapmaktasınız… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin