20 Ağustos 2011 Cumartesi

((slayt izle)) Dost Dost Diye Nicesine Sarıldım Benim Sadık Yarim Kara Topraktır Mersin İçel Burak Canlı

DOST DOST DİYE NİCESİNE SARILDIM BENİM SADIK YÂRİM KARA TOPRAKTIR

Söz konusu bu yazıyı birçok şekilde yazmaya çalıştım. Başarılı olamadım. Başlığın hakkını vermem gerek. Veremiyorum. Şimdi izninizle bir daha deneyeceğim. Bakalım bize bu yazıdan kaç kurşun kaç bomba kaç sövme çıkacak. Ya Bismillah.

Geri zihniyet. Üç beş kuruşa çalıştırılan gençler. Gençler işsiz. Maaş dengesizlikleri. Bir emekli on lira bir emekli yüz lira almakta.

Eğitim tam bir kargaşa içerisinde. Matematik bilmeyen Coğrafya bilmeyen gençler. Bilmemek üzerine kurulu bir eğitim politikası.

Güvenlik sıfır noktasında! Öldürülen kadınlar. Saldırıya uğrayan güvenlik güçleri! Zafiyet büyük.

Suç oranı artmakta! Artmakta. Artmakta. Uyuşturucu dolanmakta. Dolanmakta. Ahlak çöküntüsü. Büyük ve küçük bilmeyen bir yapı!

Benim yârim kara topraktır. Boşa dolandım. Boşa yoruldum.

Halk fakirleştikçe Cemaatler zenginlemekte. Halk bilinmeyen bir güce teslim edilmekte! Yurtlar onların okullar onların.

Yargı tıkanmış. Tık yok. Davalar, üst üste yığılan dosyalar. Hak arama masallaşmış bir rivayetten ibaret. Bugün git üç ay sonra gel.

Üniversiteler etkin yetkin çalışamamakta. Her kurum gibi onun içi de doldurulamamış. Sivil Toplum kuruluşları işlevlerini yitirmiş.

Düşman siyaseti. Kavga siyaseti. Ötekileştirici siyaset. Yok, edici siyaset! Her yerde baskınlar gözle bakma ve ardı sıra gelen tutsaklıklar. Güven yitirilmiş.

Deniz kayıkları Deniz Tekneleri nereye gittiği bulunamayan paralar.

Üçüncü dünya ülke konumunda olan bir coğrafya! Sade bununla bitse gene iyi! Dünya bunlar gibi politika uygulayıcıları sayesinde yani kavgacı ve Minare siyaseti sayesinde tüm İslam Ülkeleri alev almış yanmakta.

İlim, bilim fenden uzak yapılanmalar. Benim adamım zihniyeti. Hatanın kabul edilmeyişi! Burnunun dikine gitmek! Kibir. Sonunda da ağlamalar gözyaşları ve kan.

Düşünen ve bağımsızlık dileyen özgürlük arayışında bulunanlar ne zaman bana sıra gelecek diye beklemekte. Gitmek kaçmak tek çare! Çünkü benim sadık yârim kara topraktır.

Bombalar makale yazarlarının imtiyaz çığlıklarıyla düşmekte iken yanlı ve faydasız basının hareketleriyle de bütünlüğümüz yitirilmiştir.

İlim, bilim fen peşinde koşmayan Allah Kuran Peygamber den başka her bir şeyin elini eteğini öpen zihniyet bilmelidir ki bizler Allah Kuluyuz. Allah tan başka hiçbir şeyin önünde diz çökmeyiz. Bizlere verilen ilk emir oku iken çalış, çalış ve bir daha çalış olmuş sonrasında da ilim işaret edilmiştir. Belki ben yanlış düşünüyorumdur. Ama benim sadık yarim kara topraktır. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin