27 Ağustos 2011 Cumartesi

((slayt izle)) Halkı Kin Ve Düşmanlığa Sevkeden Gazeteciler Mersin İçel Burak Canlı

HALKI KİN VE DÜŞMANLIĞA SEVKEDEN GAZETECİLER

 

Yurt dışındayım. İlk yazdığım yazı Dünya İstilası idi. İkincisi Sıra bana ne zaman gelecek diye beklemek susma sustukça idi diğeri ise Taşeronun özgürlüğü olmadıktan sonra gazeteciler neylesin diye bir şeyler karaladım.

 

Olmadı. Beni sarmıyor. İstediğim enerjiyi bulamıyorum


Umutsuzluk. Bu öyle bir umutsuzluktur ki dün Namık Kemal’i zincirlere vuranlar onu sürgünler de dolaştıranlar aynı şekilden daha beter bir şekil de görev başındalar.

 

Peki kimdi? Yani kim veya kimler Namık Kemal’i zindanlar da süründürdü? Namık Kemal kimdi?

 

Bilinmeyen tarih. Bilinmeyen sürgünler. Göz altıları ve tutuklamalar. Belanın nereden geleceğini bilmek ve çırpındıkça derine en derine batmak.


 

Halk varmış? Bir de Kin ve düşmanlık bulunmaktaymış? Bir de bunun üstüne gazeteciler bulunmaktaymış? İşte o mevcut halkı kin ve düşmanlığa iten sevk eden Gazeteciler.

 

Halk kin ve nefrete sürüklenmekte? Eğri oturalım doğru konuşalım. Ya da doğru oturalım eğri konuşalım. Her ne konuşursak konuşalım yeter ki ve illa ki mevcut siyaseti destekler biçimde tavır takınalım.

 

Utanmıyorlar. Sıkılmıyorlar. Gerçekte halkı kin ve nefrete teşvik edenler halkı kin ve nefretten uzak tutmaya çalışanları teker veya çoklar bir şekil de yakalayıp ham ediyor.

 

Peki, ben ne için savaşıyorum. Ne için çabalamaktayım. Dünyanın İstilasında görev biçilmiş bu kafasız korkak kuş kadar beyni bulunmayan bekçilerin gerçeklere gözü kapalı. Kaddafi, Müşerref, Saddam gibi bir son onların kaderimi. Gerçek olmayan kendi gerçeklerinde boğulan liderler.

 

Halkı kin ve düşmanlığa iten gerçek halk düşmanları gerçek bayrak gerçek vatan düşmanları gerçek Allah ve Kitap düşmanları gerçek satılmışlar açıkça önümüzde iken bana kalkıp ceplerinde iki kuruşu bulunmayan iki üç garibi tutsak alarak ne yapmak istenmektedir.

 

Yaz Burak Yaz Mersin İçel Burak Canlı senin sonunda gelecek. Seni de Öttürecekler. Seni de! Bir gün bir bakacaksın yıllarını verdiğin özgürlük ve bağımsızlık arayışı masal kitaplarında da yasaklanmış. Bir gün bakacaksın bu kelimeler hepten hafızalardan silinmiş. Bir gün bakacaksın evet bir gün bakacaksın ki muhalefetin sert kararlı yok olmamak için gerçekte göğsünü siper etmemesinden dolayı muhalefette yok olmuş.

 

Muhalefete Sesleniyorum, Bugün alınabilecek tüm sıra dışı kararların alınması, Muhalefete sesleniyorum, bugün gerekmeyeceklerin dahi yapılması, Muhalefete Sesleniyorum, tek bir vücut tek bir ses olup gökyüzünden yağmamız, Muhalefete Sesleniyorum, ya adam gibi muhalefet yapacak iktidara geleceksin ya da bu diyardan hepimizin silinmesine göz yumacaksın.

 

Çünkü evet muhalefet çünkü bilesin ki halk kin ve düşmanlık içerisinde kendisini imha etmek üzeredir. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin