20 Mayıs 2011 Cuma

((slayt izle)) Uçurumdan, Başbakanın Ardından Atlayan Adam Kürşat Tüzmen Mersin İçel Burak Canlı " Özgürlük ve Bağımsızlık"

UÇURUMDAN, BAŞBAKANIN ARDINDAN ATLAYAN ADAM KÜRŞAT TÜZMEN!

2011 Genel seçimi bitti farz edelim. Elimizde kalanlar. Birilerinin kasetleri çıkmış. Diğer birileri bu kasetleri meydanlar da kendi lehine kullanmaya çalışmakta.

Akıl alır şey değil. Kasetler çıkmış. Kim çekmiş. Kim yayınlamış. Kim bunlar? Kim? İşte siyaset! Kirli Siyaset. Kirli siyasetle bir yerlere gelmeye çalışanlar.

Diğer bir taraftan diğer bir kişi için aha bakın bu Alevi söylemleri. Bu derece de yapılan bel altı siyaseti.

Bir yetkili Engelli Gözü görmeyen Vatandaşa ki bu Vatandaş asgari ücretle çalışan bir vatandaş beş altı çocuğu bulunan Vatandaş ben bu maaşla geçinmeye zorlanıyorum dediği için yetkili hem engellisin yani hem körsün hem de konuşuyorsun diyor.

Gülsek mi ağlasak mı? Ne yapacağımızı şaşırdık. Kirli ve etiği bulunmayan bir siyaset anlayışı!

Diğer bir taraftan birisinin Bakanlığını almışlar. Üstüne üstelik efendiyi Milletvekili dahi yapmamışlar. Hala uğraşmakta. Diğer bir Siyasi Lideri düelloya çağırmakta!

Sayın Tüzmen referandum sıralarında ben Başbakan uçurumdan atlasa arkasından tutar atlarım diyordun. Yaşın ve mevkiin bu sözleri söylemene mani dahi olmamıştı. Eleştirdik. Başbakan uçurumdan atlayacak olursa onu tutmalıydın dedik. Uçurumdan düşen sen oldun.

Duygusalız ya dedik ki üzüldük. Tüzmen iyi birisidir dedik. Yazdık. Tüm bunlara karşın ortalığa çıkıp Kemal Kılıçdaroğlu’nu düelloya çağırıyorsun. Hangi mevki hangi güçle?

Evet. Bakanlık gitti. Milletvekilliği de yakında. Hala ortalığa çıkıp ona buna bağırıp seninle uzaktan yakından olmayan durumlarla ilgili olarak bağırmaktasın.

Bir yazıda bu iyi birisi arkasından gidilmeli falan filan yazmıştım. Değiştim. Yenilendim. Tüm sözlerimi geri almaktayım.

Tüm bunları ben yapsam bir nevi anlaşılır. Derler daha bu çocuk olgunlaşmamış. Yapma lütfen dur. Bakanlığın gitmeden önce gidecek diyordum Bakanlığın gitti. Üzüldüm. Milletvekilliğin gitmeden önce gidecek diyordum. Milletvekilliğin gitti. Üzüldüm.

Hani geçmişten geldiği ve söylendiği gibi düşene bir de sen bir tepik vuracaksın derler ya. Öyleymiş. Ona üzül buna acı olmuyor.

Bazı zaman ve bazı yerler de Kraldan daha fazla Kralcı olmayacaksın. Saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde hoş görü ve gülümseyerek karşılayacaksın.

İstenen şey düelloysa! Hele ki canlı yayında herhangi bir siyasetçiyle düello yapmaktaysa! Tamam. Ben hazırım düelloya. Tabi ki bana sen kimsin diyebilirsin! Sen benim dengim değilsin diyebilirsin! Anlarım. Bakanlık gitmiş. Milletvekilliliği gitmiş. Ana muhalefet Partisinin gönüller de Taht kuran ve iktidara oynayan Genel Başkanı senin dengin. Not: Yanında istediğin kadar danışman tabi varsa, adam tabi varsa getirebilirsin. Ve hatta bak ne diyeceğim. Sen bağımsız belediye başkan adayı ol bende bağımsız olayım. Burası Mersin İçel! Bakalım sevenin benim sevdiklerimi geçebilecek mi? Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin