23 Mayıs 2011 Pazartesi

((slayt izle)) Mersin Miiletvekili Adayları Çallışmıyor, Telefonunu Açmıyor, Ortalıkta Dahi Yoklar! Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI ÇALIŞMIYOR, TELEFONUNU AÇMIYOR, ORTALIKTA DAHİ YOKLAR!

Yalan mı? Gerçek. Sapına kadar gerçek! Bu gerçeklerle yaşamak gerekmekte! Adamlar telefonlarını dahi açmamakta. Kendilerini daha şimdiden dev aynasında görmekteler.

Aday mı olmak istemektesin. Yolu Ankara. İlin ilçenin hiçbir önemi bulunmamakta. Hepsi boş. Tavanmış tabanmış boş.

Ben Mersin İçelliyim. Ya bir yüzünü göreyim. Yok. Ya bir sesini duyayım yok. Adamlar da tık yok. Oluvermişler kendilerini koyuvermişler.

Bu tip adaylar yarın Milletvekili olsalar ne olur? Başlarında ki Genel Başkanlarının suyu hürmetine oy alacaklar. Gerisi de fasa fiso.

Bu her bir kesim tarafından bilinen gerçeklerle yaşamak bizim için bir zorunluluk. Adamlar adım atmaya korkmaktalar.

Ben acı yazarım. Bu çalışmayanların, telefonunu açmayanların, yüzünü dahi göstermeyenlerin kim veya kimler olduğunu bu yazıda zikretmeyeceğim. Zikretmeyeceğim çünkü şu an Memleket şu an Millet mevzubahis.

Bu adayların çoğu bağımsız aday olacak olsa bini bulmaz oy dahi almakta zorlanırlar. Böyle çalışma olmaz. Böyle planlama olmaz.

Memlekette heyecan yok. Memlekette hırs yok. Ateş yok. Gözyaşı yok. Ter yok. Bunlarla nereye kadar gidilebilecek. Ne yapılabilecek.

A Partisinden tutunda B Partisine kadar bu böyle. Olmaz. Olmamalı.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ve MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli sizler gitmişsiniz Memleket için kendinizi paralamaktasınız ya buradakiler. Evet ya buradakiler.

Sakın AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan sanmasın kendisi için bu sözler söylenmemekte. Heyecan yok. Heyecanın olmadığı yerde sandıkta iyi veya kötü katılım olmaz.

Meclise gidecek adaylar öylesine gidecek. Telefonunu dahi açmayan ortalık ta seçim zamanı dahi görünmeyen, çalışmaktan yoksun bu adamlar yarın ki seçimler de adaylık sıralamasında yer bulamayacaktır.

Açıkça söylüyorum. Siyaseti kendim için düşünmüyorum. Yani herhangi bir koltuk falan umurumda değil. Ben oyun oynuyorum. Eğleniyorum. Bu da benim meşgalem. Ve diyorum ki siz telefonunu açmaktan aciz adım atmaktan korkan Ankara Güdümlü adaylar sizden değil Memlekete değil Mersin İçel’e Köyünüze dahi hayır gelmez.

Memleket bu gün kan veban içerisindeyse bu gün memleket üç kuruşluk asgari ücrete mahkûm edilmişse bugün memlekette haksızlıklar diz boyuysa sebebi sizlersiniz. Sizin gibi halktan uzak adım atmaya korkan kişiliklerdir. Bilmem ne demek istediğimi bilmem kimlere anlatabildim mi. Yarın veya bir başka gün beni aramayın. Çünkü bilin ki sizlerin yarını olmayacak. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin