22 Mayıs 2011 Pazar

((slayt izle)) Yazıyı Kürtler Yazıyı Aleviler Okusun! Yazıyı Ezilenler Yazıyı Hak Diyenler Okusun! Mersin İçel Burak Canlı

YAZIYI KÜRTLER YAZIYI ALEVİLER OKUSUN! YAZIYI EZİLENLER YAZIYI HAK DİYENLER OKUSUN!

Kürt akrabam bulunmakta! Fakat ben Kürt değilim. Alevi akrabam bulunmakta! Fakat ben Alevi değilim.

Kürt olmak doğumla olmaktaysa değilim. Alevi olmak doğumla olmaktaysa değilim. Yani kendisine doğumla meydana geldiği için Kürt diyenden Alevi diyenden daha bir Kürt’üm daha bir Alevi’yim.

Kürdü bir kenara Alevi’yi bir kenara bırakalım. Bir de Kürt ve Alevi olanlar bulunmakta. Bu zararlı anlayışlar içerisinde ol olabiliyorsan hem Kürt hem de Alevi.

Neden yazıyorum?

Birileri meydanlar da Kürtler bana oy versin demekte. Buraya kadar tamam! Ya birileri de ortalığa çıkıp bu Kürtlere karşı oyunu bana versin diyecek olursa.

Neden yazıyorum?

Birileri meydanlar da bu Alevi ha. Hem de doğulu. Buna oy verilmez demeye çalışmakta. Diğer birileri de bu Alevi’ymiş ben oy vermeyeceğim demekte.

Neden yazıyorum?

Bir insan Alevi olabilir. Onlar da insan demeyeceğim. Onlar insan diyeceğim. Dikkat buyurun onlar insan. Yanlış olan her hangi bir şey bulunmamakta!

Neden Yazıyorum?

Toplum ayrıştıkça ayrıştı. Ayrıştırmak için yapılabilecek ne varsa yapıldı. Kürt dendi. Alevi dendi. Dendi. Dendi. Bitirilemedi.

Neden Yazıyorum?

İnsan hakları Evrenseldir. İnsan Haklarında Kürt, Türk, Alevi olmaz. Her insan dinine, inancına, görüşüne bakılmaksızın aynı değeri hak eder.

Neden yazıyorum?

Bugün İstanbul’da Asgari Ücret neyse Muş da aynı! Bugün Araba Vergisi Şırnak da neyse İzmir de aynı. Oysaki şartlar ve koşullar aynı değil. Güya oraların kalkınması istenmekte! Güya oralarda iyi bir şeyler olsun istenmekte.

Bu coğrafya da Ermeni olsak! Bu coğrafya da Yahudi olsak! Bu coğrafya da Ateşe Tapan olsak gene insanız. Aynı şekil de evrensel insan Haklarından yararlanmamız ve aynı şekil de itilip kalkılmamız gerekmektedir.

Ayırmak, ötekileştirmek yerine birleştirmek. Okyanus ötesinin kölesi olmak yerine özgür ruh olmak. Karar sizin. Tercih sizin. Ayrışmaya, ezmeye, yok saymaya devam mı yoksa… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin