27 Mayıs 2011 Cuma

((slayt izle)) Yerel Köşe Yazarları, Modern Dilencilik Ve Bitmeyen Terör! Mersin İçel Burak Canlı

YEREL KÖŞE YAZARLARI, MODERN DİLENCİLİK VE BİTMEYEN TERÖR!

Aldım elime kalemi bir oraya bir buraya. Kafam nereye eserse! Yolum Hak yolum doğruluk. Diyebilen kaç Yerel Köşe Yazarları bulunabilmektedir.

Dedim ya. Yerel Köşe Yazarlığı! Kuşu, böceği, kaldırımı yazan ve birisi bir şey diyecek diye korkan yazarlarımız.

Aman. Aman. Üzerime gelmeyin. Gelmeyin. Diklenmeyin. Yok. Yok. Biliyorum. Anlıyorum. Tabi ki haklısınız. Tamam, ben kendi işime bakacağım. Sağ olun.

Tabi ki kuş, böcek ve kaldırımda yazılacak. Fakat ona buna dokunmayan ah dedirtmeyen derde çare olmayan toplumda düzelmelere yol açmayan konularda da devamlı yazma sanatı zor olsa gerek.

Haşmetli bir büyüğümüz Yerel Basını malumunuz olduğu üzere eleştirmekte. Ve eleştirirken akla ve hayale gelmeyecek bir biçimde de nitelendirmekte. Yani Modern Dilencilik demekte! Ben ona katılmıyorum. Katılmayacağımda. Peki, ama ne? Ne durumda?

Yalana dolana evirmeye çevirmeye gerek bulunmamakta. Tüm üstatlar tarafından malum olanı burada dillendirmeye gerek bulunmamakta. Yani Yerel Basın kalkınmalı ve Yerel Basının önü açılmalı.

İşte tamda burada devamlı CHP’yi MHP’yi eleştiren ben ve devamlı onları yerden yere vuran ben ancak bu söz konusu Partilerin iktidara gelmesi durumunda Yerel Basının hak ettiği yeri bulabileceğini düşünmekteyim.

Ama yukarda ki cümle ne hoş ne güzel oldu. Değil mi?

Yazıyormuş gibi yapmayalım. Yazalım. Eleştiriyormuş gibi yapmayalım. Eleştirelim. Eleştirilelim ama bugün Yerel Köşe Yazarına yazdığı için bir miktar ödeme de bulunanı var mıdır?

Eleştirilelim ama eleştirdiğinden dolayı evi, bürosu basılana, dayak diyene, öldürülene, içeri atılanına yardım edeni bulunur mu?

Eleştirilim ama eleştirdiğinden dolayı zaten maddi imkânsızlık içerisinde yapılan bu işin daha bir imkânsızlık hale gelmesine mani olacak bir yaptırım bulunmakta mıdır?

Eleştirelim. Neden mi? Dayak yemek için. Neden mi? Bombalı bir saldırı da ayakkabısı delik çorabı delik bir şekil de ölmek için. Neden mi? Dolmuş parası bulamamak için. Neden mi Ergenekon ile suçlanmak için. Neden mi? Bilmem neden?

Vergi öde. Öde. Öde. Karşılığında doğru dürüst bir hizmet alama. Kesilen cezalar. Cezalar üstüne. Karşılığında bitmeyen terör! Bitmeyen usulsüzlükler. Bitmeyen hatalı, kopyalı sınavlar. Düzelecek mi sanıyorsunuz. Uyumaya devam edelim. Yerel Basın Emekçilerinin de Ulusal Basın emekçilerinin de sorunları çözülmeyecek. Çözülmez.

Dedim ya ben okuma ve yazma bilmeyen bir neslin çocuğuyum. Tahsilim ilkokula kadar. Anlamam poptan ve cazdan. Anlarım ki istikrar denen koca bir yalan. Terör bitmedi. Yoksa sizce bitecek mi? Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin