24 Şubat 2012 Cuma

((slayt izle)) Yıpratılmış Bir Toplumda anayasa Yapmak...Yandaş Yasa Mersin İçel Burak Canlı

YIPRATILMIŞ BİR TOPLUMDA ANAYASA YAPMAK… YANDAŞ YASA

Toplum yıpratıldı. Masalımız eskilere dayanmakta. Kürt Açılımı ile başlayan hikâyemiz de tutuklananlar, operasyonlar ardı sırası bitmeyen gözaltılar.

Oynanan değerler. Oynanan inançlar. Bitmek bilmeyen kavga süreci! Güvenini yitiren halk yığınları! Olayımızda gazeteci tutuklu, asker tutuklu, profesör tutuklu, öğrenci tutuklu daha saymakla bitirilemeyecek tutuklamalar.

Kirişi kıran iş adamları! Boğulduk ey halkım boğulduk. Sistem ikilem yaratmak üzerine işlemekte! Bitmek bilmeyen kavgacı siyaset! Mutlu olduğumuz umutlu olduğumuz bir günümüz bulunmamakta. Değil bir seçim bin seçim geçse gene de boş.

Pakistan’a yardım. Somali’ye yardım. Van? Peki Van. Peki, Mersin İçel’de bulunan Demirtaş Mahallesi peki ya Mersin İçel de bulunan Özgürlük Mahallesi peki ya Memleketimizin Mahalleleri köyleri İlçeleri İlleri.

Referandumlarla yıpratılan halk yığınları! Şimdide Anayasa. Yeni Anayasa. Anayasa yapacakmışız. Neden? Hangi sebepten? Yapınca ne olacak? Yapmayınca ne olacak?

Uyumaya uyutulmaya devam. Mecliste ki tüm siyasi partilerin hepsi Anayasa yapma konusunda uyuşsa dahi ben uyuşmuyorum. Kan ve kan. Bitmeyen terör. Bitmeyen ağlamalar. Bitmeyen feryatlar.

Hangi Anayasa yeni çıkan Mit Kanununa dur diyebilecek? Hangi anayasa Teröre dur diyebilecek. Hangi anayasa bitmek bilmeyen zamlara dur diyebilecek. Hangi anayasa keyfi ve belki de siyasi olduğu iddia edilen tutuklamalara baskınlara operasyonlara göz altılarına dur diyebilecek.

Dün 1981 Anayasasına evet diyen topluluk elbet buna da evet diyecektir. Dün Anayasa değişikliğine evet diyen toplum elbet buna da evet diyecektir. Toplum öyle bir toplumdur ki sen yeter ki toplumdan evet iste.

Benim hayırım benim isyanım şimdiden hazırdır. Ekonomik koşullar iyileştirilmeden terör sonlandırılmadan Mit Kanunlarının önü kesilmeden açıkçası kavgacı siyaset sonlandırılmadan Anayasa Yapımına geçmek hikâyedir. Yeni Kavgaların yeni düşmanlıkların yeni kargaşaların önünü açacaktır.

Öncelikle toplumu tatile göndermek rehabilite etmek gerekmektedir. Açıkça yazıyorum. Hepimiz sen, o, bu, şu kullanılmaya müsaidiz. Bugün seni kullanırlar yarın beni. Yarın diğerini.

Özgürlüklerin önü açılmalıdır. Terör sonlandırılmalıdır. Vatan Sevdalıları hücreleri doldurmamalıdır.

Bugün inadına Memleket Sevdalısı inadına İnsan Sevdalısı olmak gerekmekte diyemiyorum. Beni bezdiren beni yıpratanlardan şikâyetçiyim. Şikâyetim Roma’nın gerekirse yakılmasına kadar uzar. Ben mutlu olmadan ben umutlu olmadan ben güvenini kazanmadan yapılacak Anayasa Yandaş Yasa olmaktan bir adım öteye gidemeyecektir. Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin