24 Şubat 2012 Cuma

Re: (MADENCİYİZTR) B Sınıfı Ateşleyici Yeterlilik Belgesi için Eğitim


YAZDIĞINIZ MAİLLERE BİR BAKALIM;

""sayın irfan bey;
 
irfan bey öncelikle merhaba .amacım tartışma yartmak değil ama birinci eğitim bedava değil ikincisi maden mühendislerine verilen maaş odanın belirlediği gibi verilmiyor imkan meselesi.bir  arkadaş bu eğitim ücreti çok demişti ücretsiz olmazmı demişti bende ondan yazdım.soru vercek demedim ve soru verende yok tüyo herkes veriyor.patlatmayı canlı  olarak ateşleyici ile birlikte zaten iki yıldır yapıyorum piyasada olmayan ne bilgisi varki.yorumunuz için teşekkür  ederim kendinize yiyi bakın""DİYE YAZMIŞSINIZ.

BİR ÖNCEKİ MAİLİNİZ;

"" 2 güne 200 tl para istiyorlar ücret almadan yapmazlar gitme mecburiyetimizde yok zaten.galiba sınav sorularını vercekler arkadaşlar ben gtimiyorum eğitime direk sınava giricem.""


İNSAN YAZDIĞINI UNUTABİLİYOR DEMEKKİ. ASGARİ ÜCRETLER İLE ATEŞLEYİCİ EĞİTİMİNİN NE ALAKASI VAR ANLAMIŞDA DEĞİLİM.BİR HİZMET ALIYORSANIZ BEDELİNİ ÖDEYECEKSİNİZ.NEYSE MEHMET BEY'DE SANIRIM SİZE BİR BİLGİLENDİRME GÖNDERMİŞ. AYRICA ATEŞCİYİM BUNUDA BELİRTEYİM.İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM.
 
--
Fener Madencilik Mühendislik
Müşavirlik ve İş Güvenliği Hizmetleri

İrfan SAYAR
Maden Mühendisi
İş Güvenliği Uzmanı

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.