22 Şubat 2012 Çarşamba

((slayt izle)) İktidar Gidermiş Gitsin Hükümet Düşermiş Düşsün Mersin İçel Burak Canlı

İKTİDAR GİDERMİŞ GİTSİN HÜKÜMET DÜŞERMİŞ DÜŞSÜN…

İktidarı eleştirmek, Hükümeti eleştirmek Ergenekoncu olmak Balyozcu olmak manasına mı gelmektedir?

Bu yaşıma geldim halen Ergenekoncu ne manaya gelmekte Balyozcu ne manaya gelmekte anlamadım.

Benim güvencem ne CHP ne de MHP’dir. Dış güçlere de yani ve belki İnsanı Düşündüğünü gösteren yani özgürlükleri savunan kurumlara da sığınmam mümkün değil.

Hayatımın hiçbir dönemin de gemi olmadım ki sığınacak bir liman arayayım.

Gün olmuyor ki özgürlükler git gide kırpılmasın. Bir sağdan bir soldan! Bu gidişle ortalıkta yumurtada kalmaz yumurtayı yumurtlayacak tavukta.

Tek çarenin bomba tek çarenin tabanca olduğunun tek çarenin Memleketi Yakmanın tek çarenin Depremin Tek çarenin afet yaratmanın olduğu kanısının toplumun zihnine benimsetilmeye çalışıldığının farkındayım.

Oysaki elinde yumurta bulunduran gençle şöyle yumurtalar kızarırken keyifli bir sohbete geçilebilse. Mis gibi ekmekler banılarak Memleketin iyileştirilmesi sağlanamaz mı?

Kavgacı Siyaset. Yanında nece öfkeler nece kinler. Taşımaya devam da edecek.

Coğrafyayı gezdim dolaştım diyen bir gezgin. Gezgin konuşmakta tek bir Müslüman’la karşılaşamadım. Samimi olmayan insanlar topluluğu. Kandırmaca. Aldatmaca. Naylon tümü naylon demekte!

Topluma kucak açacaksın. Toplumu kucaklayacaksın. Genci, işçiyi, işsizi, ezeni, ezileni kabulleneceksin. Adam gibi muamele görmek istiyorsan adam gibi muamele edeceksin. Yığınları birbirine kırdırmaktan kaçınacaksın. İktidar gidermiş. Gitsin. Hükümet düşermiş. Düşsün. Yeter ki Memleket yeter ki Millet her daim mutlu her daim umutlu her daim kavgadan uzak bulunsun.

Yarın iktidar değişse. Öbürsü gün Hükümet değişse yazan gene ben yazmaya halen hapsedilmediysem halen un ufak edilmediysem halen mahvedilmediysem yazmaya devam edecek olan gene ben.

Bugün MHP iktidar olmuş bugün CHP iktidar olmuş istenmeyen gene ben. Çünkü doğru olandan bahsetmek yürek ister. Çünkü doğru olandan bahsettikten sonra doğru olanı yapmak inanç ister.

Doğru olan Millet için doğrudur. Doğru olan Memleket için doğrudur. Zanneder misiniz ki Doğru olan İktidar için doğrudur. Zanneder misiniz ki doğru olan Hükümetler için doğrudur.

Üretim odaklı Memleketi kalkındırmak üzerine Milletimizi düşmüş olduğu karanlıktan çıkartmalıyız. Mutlaka ki kavgacı siyasete son verilirken toplumdan gerekli çalışmaya, üretmeye, onarmaya yönelik hassasiyet de özendirilerek sağlanmalıdır.Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin