23 Şubat 2012 Perşembe

RE: (MADENCİYİZTR) B Sınıfı Ateşleyici Yeterlilik Belgesi için Eğitim

sayın irfan bey;
 
irfan bey öncelikle merhaba .amacım tartışma yartmak değil ama birinci eğitim bedava değil ikincisi maden mühendislerine verilen maaş odanın belirlediği gibi verilmiyor imkan meselesi.bir  arkadaş bu eğitim ücreti çok demişti ücretsiz olmazmı demişti bende ondan yazdım.soru vercek demedim ve soru verende yok tüyo herkes veriyor.patlatmayı canlı  olarak ateşleyici ile birlikte zaten iki yıldır yapıyorum piyasada olmayan ne bilgisi varki.yorumunuz için teşekkür  ederim kendinize yiyi bakın
 

Date: Tue, 21 Feb 2012 08:53:58 +0200
Subject: Re: (MADENCİYİZTR) B Sınıfı Ateşleyici Yeterlilik Belgesi için Eğitim
From: irfansayar@gmail.com
To: madenciyiztr@googlegroups.com

sayın enes kara;

çıkacak soruları size kimse vermez.eğitim yol göstermek için verilir.çıkacak soruları veren başka topluluklar ile odamızı karıştırmayınız.eğitim verecek hocaları ayağınıza kadar getirecek.size piyasada bile bulamayacağınız patlatma ile ilgili bir kaynak verecek.sınavda yapılması gerekenler ile ilgili tüyolar verecek ve bu bedava olacak.hengi kurum kuruluş bunu sağlarki.
-- 
İrfan SAYAR
ATEŞLEYİCİ
Maden Mühendisi
İş Güvenliği Uzmanı


--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.