28 Şubat 2012 Salı

RE: (MADENCİYİZTR) Ateşleyici belgesi yetmez... iş makinası operatör belgesi de alın!!!!!!!!!!!

Abdullah Bey'in bu konudaki görüşlerine katılıyorum.Mühendis ateşleme yapmamalı mühendis patlatma düzen ve tasarımı ve çevre güvenliği gibi konuların üzerinde durmalı o esnada.Her türlü yetkiye sahip olalım derken asli görevimizi ihmal etmiş oluyoruz pratikte.
 Şafak GÜLÜGÜZEL
Mad. Mh.
> Date: Sun, 26 Feb 2012 18:33:02 +0200
> Subject: (MADENCİYİZTR) Ateşleyici belgesi yetmez... iş makinası operatör belgesi de alın!!!!!!!!!!!
> From: aakozel@gmail.com
> To: madenciyiztr@googlegroups.com
>
> Emniyt ateşleyici belgesi sınavı açacağını duyurunca meslektaşlarımdan
> gruba gelen maillerden anladığıma göre maden mühendisleri de bu
> belgeyi almak için uğraşıyorlar....
> Grupta 2 sene önce de bu konuyu tartışmıştık bir maden mühendisinin
> ateşleyici belgesi almak istemesine anlam veremiyorum..o zaman iş
> makinası operatör belgesi de olsun işçinin işinide yapın olsun
> bitsin..Herkes kendi durumunu bilmeli sizler maden
> mühendisisiniz...Bırakın ateşlemeyi ateşçi yapsın..Hatta ismini
> hatırlamıyorum Adana dan bir arkadaş ben delme -patlatma taşaronluğu
> yapıyorum o nedenle ateşleyici olmadığında mecburen ben yapmak zorunda
> kalıyorum demişti biz de ona hak vermiştik...İşe girerken benim
> ateşleyici belgem var demeniz size artı bir değer katmaz aksine
> şantiyede seviyenizi düşürür...Siz siz olun mühendis olduğunuzu
> unutmayın..yoksa şantiyede kimse sizi ciddiye almaz....slm kolay
> gelsin..
>
> --
> Bilgi, paylaştıkça çoğalır.
> Abdullah AKÖZEL
> Maden Yük.Mühendisi
> İş Sağ ve Güv.Uzmanı
> İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman  Eğitimcisi
> 0506 427 42 22   aakozel@gmail.com
> Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
> (Maden Sektörü iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
> www.madenilan.com.
>
> --
> www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
> Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
> Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
> Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
> Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
> madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
> Daha fazla seçenek için,
> http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
> ziyaret ediniz.