23 Ekim 2011 Pazar

(MADENCİYİZTR) MADENCİLİK EKİPMANLARI HK.

Merhabalar,

Madencilik faaliyetlerinde en çok kullanılan, en sık tüketilen, en çok ihtiyaç duyulan malzemelerle ilgili bir araştırma yapıyorum. Bu araştırma genelde listede de görebileceğiniz üzere küçük ve madenciliğe yardımcı cihazlarla ilgilidir. Bununla ilgili bir liste oluşturdum. Aşağıda bu listeyi bulabilirsiniz. Bunlarla ilgili fikirlerinize başvurmak istedim. Sizlerden ricam, bu listedekilerden hangi kalemler maden piyasasında diğerlerinin önüne çıkar, hangi malzemeler en çok ihtiyaç duyulan malzemelerdir. Ayrıca unuttuğum, gözümden kaçan ve bu listeye girebilecek düşünceleriniz varsa eklemenizi rica ediyorum. Değerli fikirlerinizi ve bilgilerinizi rica ediyorum.

Saygılarımla

TUNA ERDOĞAN
MADEN MÜHENDİSİ



       1.       Ölçüm Cihazları

A.      Metan ölçüm cihazları

B.      Karbondioksit, monoksit, oksijen ve diğer gazlar için ölçüm cihazları

C.      Sıcaklık, basınç ölçüm cihazları

D.   Toz Ölçüm Cihazları


      2.       Aydınlatma araçları

A.      Florasanlar

B.      Spot ışıklar

C.      Baret Lambası


      3.       Haberleşme Araçları

A.      Telsiz

B.      Kamera Sistemleri


      4.       Seviye Ölçme Cihazları

A.      Sıvı seviyesi ölçme

B.      Katı malzeme miktarı ölçme (ton/saat)

 

      5.       Otomasyon Sistemleri

A.      Konveyör

B.      Çeşitli Makinalar