27 Haziran 2011 Pazartesi

((slayt izle)) Karda Donmak Üzeresin Uyumak Tatlı Geliyor Ama...Kılıçdaroğlu, Baykal Mersin İçel Burak Canlı

KARDA DONMAK ÜZERESİN UYUMAK TATLI GELİYOR AMA… KILIÇDAROĞLU, BAYKAL

Bir şey söyleyip sonra da gidivereceğim. Karda donmak üzeresin uyumak tatlı geliyor ama sen öldüğünün farkında dahi değilsin.

 Ben siyaset mi yapıyorum, yazımı yazıyorum. Siyaseti yazı yazabilmek için mi yapıyorum. Yoksa yazıyı siyaset yapabilmek için mi yapıyorum.

Bileniniz veya anlayanınız mutlaka bulunmaktadır. Anlayabilenlere ne mutlu!

Biz terör bitmeli bitmesi için de muhalefetin iktidara gelmesi demiştik. Savunmaları terör bitmez olmuştu. Demek öyle.

Biz işsizlik bitsin bitmesi için de muhalefetin iktidara gelmesi gerek demiştik. Savunmaları işsizlik bitmez olmuştu. Demek öyle.

Eh buna ne denir. Kına yakmak. Sizleri bilmem ama ben kına siparişini verdim. Bolca yakacağım. Bilmem ne demek istediği mi anlatabildim mi. Bilmem kimlere.

Gelelim biz asıl konumuza. Kemal Kılıçdaroğlu bir tarafta diğer tarafta Deniz Baykal. Peki, mesele nedir? Anlayamadım. CHP müthiş bir oy patlaması yaşamış. On yıllarca Milletvekili seçilemeyen bölgeler de Milletvekili seçtirmiş. 66 İlde oy değil yani oy sayısını değil oy oranını arttırmış. Mersin İçel de ise tarih yazmış.

Sağın kalesi bulunan Mersin İçeli Solun kalesi durumuna getirmiş. Daha ne olsun.

Gündemde ki tartışmalara yabancıyım. İstenenin ne olduğunu anlayamadım. Anlamam da gerekmemekte. 

Şimdi ayağa kalkıp teker veya çoklar bir şekil de bu iller gezilmeli. Teşekkür edilmeli. Emeği geçen insanların alın teri için sağ ol demeli.

Önce CHP iktidar olmadı dedim. Ben DP’liyim ya. DP iktidara gelmeli dedim. Bayağı şeyler dedim. Ben Hiperaktifim. Yerimde duramıyorum. Sonra Sevgili ve Sayın Süleyman Demirel açıklamalarda bulundu. Tamam dedim. Kemal Kılıçdaroğlu liderdir dedim.

Tutmuş bazı ilgililer Kemal Kılıçdaroğlunu eleştirmekte. Anlam veremiyorum. Bir de bunlar CHP’li.

Ben DP’liyim. Desteğimi seçim de Kemal Kılıçdaroğluna yani CHP’ye verdim. CHP’ye seçimden sonra da görüldüğü üzere geçmedim. Geçmeyeceğimde. Ama Kemal Kılıçdaroğlu CHP Genel Başkanı olduğu sürece de tabi ki desteğimi Haklıdan yana zulmün karşısında bulunan Kemal Kılıçdaroğlu’na vereceğim.

İnsanları esir almayalım. Onları CHP’ye oy verdiklerine pişman etmeyelim. Kemal Kılıçdaroğlu dedik. Dedikse eğer demeye devam edelim. Dediğim gibi ben DP’liyim. Olmaya da devam edeceğim.

Şimdi siz karar verin. Ben siyaset mi yapıyorum. Yoksa ben yazımı yazıyorum. Yani siyaset yapmak için mi yazıyorum. Yoksa yazmak için mi siyaset yapıyorum. Yani ben koltuk peşinde miyim? Yoksa Halkın gerçek iktidarının peşinde mi? Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin