26 Ocak 2011 Çarşamba

((slayt izle)) Solcu Olmaktan Korkmayın Mersin İçel Burak Canlı

SOLCU OLMAKTAN KORKMAYIN

 

“Solcu Olmaktan Korkmayın” cümlesini kurmanın benim gibi 29 Mart 2009 Yerel Seçimlerinde Mersin Toroslar’dan DP Belediye Başkan adayı olan ve daima sağ hatta olmadı aşırı sağ çizgisini takip etmiş olan birisi için ne derece de zordur bilemezsiniz.

 

Peki neden? Neden böyle bir cümleyi kullanmak zorunda kalmaktayım. Neden Hak’tır. Nedeni Doğruluk nedeni insanlıktır. Evet. Geçmiş yazılarıma bakıp kontrol edin. Solculardan nefret eden ben diye yazdığım kaç adet yazı bulunmakta. Hem de kaç adet.

 

Kandırılmışım. Solcuların Memleketi sevmediği bana öğretilmiş. Özür dilerim. Çünkü gerçekte Memleket ve insan sevgisi onlardaymış. Bakmışım ama görememişim. Özür dilerim.

 

Ben halen siyasi çizgi mi korumaktayım. Yani DP’liyim. Olmaya da devam edeceğim. Lakin DP’li olmam demek yazı da DP’yi yazacağım Sandıkta ona oy atacağım demek manasına da gelmemektedir.

 

Zira kendim için değil Vatan için kendim için değil İnsanlık için oy kullanacağım. Bu açıdan da İktidara Muhalif olan, insanın, emekçinin, işçinin, engellinin kısacası Milletin yanında yer alabilecek olan Partiye gidip oyumu atacağım.

 

 İlla Partine oy atmalısın devri memleketimizde insanların ezilmeye başladığı günden beri donmuş durumdadır. Evet dondu.

 

İktidarların zalim olduğunu duyardım da bu derece de olabileceğini de hiç bilmezdim. Dünün İktidarlarını ve uygulamalarını eleştiren zihniyetlere dünü bırakın da bugün ve yarına bakın diyorum. Benzinin ve et fiyatlarının durumundan haberiniz bulunmakta mı?

 

Hadi onlardan haberiniz yok. Emeklinin veya asgari ücretli işçinin demi maaşından haberiniz bulunmamakta. Peki ya Taşeron Şirketler de köle gibi çalışmak zorunda bırakılan gençlerimizden.

 

Öğrenci Harçları ve daha sonra İcra Yoluyla tahsil edilmek üzere verilen öğrenci kredilerinden. Önce Üniversiteyi kazanacak. Sonra bitirecek. Sonra iş bulup krediyi ödeyecek. Sonrasında da evlilik! Adama sormazlar mı nerden gelmekte bu değirmenin suyu diye.

 

Kolay mı? Evlenmek kolay mı? Okuyabilmek kolay mı? Dershaneye gidebilmek kolay mı? Dokuz yıl geçti. Ancak Memlekette boş konuşma. İcraat bulunmamakta. Onu tartış bunu tartış. Bölünmek mi kalmak mı? Bir dil mi iki dil mi. İş yok aş yok. Engelsiz Vatandaş yerler de sürünürken engelli Vatandaş ne yapsın.

 

İşte gel de solcu olma. Memleketi Solcular sahiplenmekte. Onlar İnsan demekte. Onlar Emekli demekte. Ancak ve ancak onlar kirasını ödeyemeyen insanı düşünmekte. Bizler evet bizler bir kere daha düşünelim. Gerçi bu derece de ambalajlı basın arasında düşünmek zor. Okumak bir o kadar daha zorken. Gelecek için. Vatan için. İnsan için diyorum. Mersin İçel Burak CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin