27 Ocak 2011 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} SEN BANA ARMAĞANSIN


Sen bir armağansın....

Çok zaman hayatı cimri davranmakla suçladım..Yazımı siyah bir kalemle
yazılmış aşkı uzak bir ülkenin semalarına sevdalanmış bir güneş
sandım...bir güneşki benim göğüme hiç ışımayacak bulutlarımı dağıtmayacak
sandım..Öyleki hiç aydınlanamayacak sandım ruhum..İç sesimi kimse
duyamayacak; cümlelerimi kimse tamamlayamayacak sevgi satır aralarında
aranıp durduğum kayıp bir gemi olarak kalacak sandım...Sana kadar...

Sonra sen geldin...Fırtınalı bir gecede yitirdiğim ruhumun denize dökülen
gözyaşlarını gördün..Hiç gelemeyecek bir sevgiliye söylenen şarkılarımı
duydun..Bir deniz feneri gibi göz kırptın o uçsuz bucaksız okyanusun
ortasıda...Çoktan batışına razı olmuş bir yüreği yeniden umuda
yürüttün..İçimde kimseye vermediğin saklı sevinçlerim kimselere açmadığım
gizli odalarım olduğunu anladın...Ve tek tek gezdin korkularla mühürlenmiş
kapılarımı elimden tutup...Tek tek açtın...

Bana unuttuğum masalları hatırlattın...Salıncakta sallanma
heyecanını...Yağmurdan sonraki toprak kokusunu...

Sevişmenin kutsal bahçelerinde açan gizli çiçekleri bıraktın kucağıma..İki
iken bir olmanın hazzını..İki beden aynı yürekte atmanın eşsiz tadını
öğrettin...

Yaralarımı gösterecek kadar sevdim seni...Gözyaşlarımı paylaşacak
kadar...Yaz sıcağında korkularımdan kollarına kaçacak kadar sevdim...

Adına nefes dedim...


Sen ki
hayatta yanıma kar kalansın
Sen bir armağansın....


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin