31 Ocak 2011 Pazartesi

((slayt izle)) AKP Hakkında Yanılmışım Ve İsa Gök Mersin İçel Burak Canlı

AKP HAKKINDA YANILMIŞIM VE İSA GÖK

 

Tamamdır. Başlık güzel oldu. Tüm mesele başlıkta! Temel ve herkesçe bilindiği sanılan bilgileri dahi bilmeyen memleketimizde okuma oranına takılmadan yazmak lazım. Belki bir gün birileri okur.

 

Mersin Barosunun eski Başkanı bulunan Av. İsa Gök CHP’den Milletvekili olmuştu. Her gün ve devamlı kendisini belki kıskançlıktan belki de kendimi bir şey zannetmemden eleştirir dururum.

 

Halka inemiyor derim. Çalacak çırpacak torpil yapacak ki halka insin. İşte böyle. Ne yapalım. İsa Başkanı tanıdığım günden beri koşturuyor. Bir oradan bir buraya! Aman da aman! Vallaha bir gün koşuşturmaktan kalbi durursa şaşırmayın. Kısacası çalışkan bir insan! Resmen kendisini Memlekete adamış.

 

Kendisine saldıran ve onu sindirmeye çalışanlar bulunmakta.  TBMM Anayasa Komisyonunda kendisi “ Bu faşist yapılanmadır. Bu halka direnme hakkı doğar.” Diyince ona “Senin yerin Silivri’ye kadardır.” Dediler.

 

İşte dedim ya başlıkta da göreceğiniz üzere AKP hakkında yanlış düşünmüşüm. Yağmurda şemsiyesiz yürüyen adamlar bilirler, iki su damlası değildir korkunç olan. Korkunç olan Silivri’dir. Korkunç olan bu cümlenin İktidar Partisi tarafından zikredilmiş olmasıdır.

 

“Solcu Olmaktan Korkmayın” yazıma bir yorum yazılmış. Yazıyı okuyun bir bakın. Bana orada yarın yanıldım yazarsın ve tüm oylar AKP’ye dersin denilmiş. İşte yazdım. Bu işin sonunda Silivri varsa. Nereye ne isterseniz yazacağım. Aman yeter ki isteyin.

 

Aha bakın yazıyorum. Oylar AKP’ye. Aman ha dikkat edelim. Silivri falan filan. Adamı yakarlar. Hem de cayır, cayır.

 

İsa ağabeyinin söylemiş bulunduğu sözü duyar duymaz. Kendisini aradım. Cepten. Belli ki telefonu dinleniyor. Belli ki durumu hiç iç açıcı değil. Başkanım dedim. Sözlerinizin altına imzamı atıyorum. Hatta olmadı bir de bununla ilgili köşe yazısı yazacağım dedim. Bunları dedim. Benimkisi bir anlık gafletti.

 

Kendimi kaybetmişim. Bir an için Memleketimi bir an için kendimden daha çok insanlarımızı sevdim. Kusura bakmayın. Bana ne emekliden bana ne işçiden. Bana ne Üniversite öğrencisinden. Bana ne sırf inandığı için bu iktidar döneminde öldürülmelerine göz yumulan Çeçenlerden, Doğu Türkistanlılardan, Filistinlilerden.

 

Siz iyisi mi o kaydı silin. Neme lazım. Kaydı sildiğinizi ve bana Silivri de benim için yer olmadığını söylerseniz ben de o zaman bir sonra ki yazımda da oylar AKP’ye diyebilirim. O zamana kadar bakın ne diyorum:

 

Güçlü, Direnme Hakkını duydun mu bilmiyorum. Duy. Ve harekete geç. Bu adamlara tahammül kalmadı artık. Düşünen, yazan, Üreten korkar oldu. Bıktı. İstersen bir düşün. Silivri’yle gözdağı vermeye kalkışanlar Guantanamo Çocuklarıdır. Mersin İçel Burak CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin