Mehmet bey ne güzel demişsin
"Taraflar, Meslek odaları,sendikalar,
Üniversiteler,İşverenler,İlgili bakanlıklar konuyu tartışarak
gerekirse uluslararası uzman kuruluşların da görüşlerine başvurularak
ADAM gibi bir yönetmelik hazırlanamazmı?"
Benim de amacım bu 5 yılda kangren olan İş sağlığı ve Güvenliği ve diğer yönetmeliklere işlerlik kazandırmaktır.
Üniversiteler,İşverenler,İlgili bakanlıklar konuyu tartışarak
gerekirse uluslararası uzman kuruluşların da görüşlerine başvurularak
ADAM gibi bir yönetmelik hazırlanamazmı?"
Benim de amacım bu 5 yılda kangren olan İş sağlığı ve Güvenliği ve diğer yönetmeliklere işlerlik kazandırmaktır.
Mühendis olarak mesleğimin birinci işlevi olan çözüm üretmek konusuna odaklanmamız gerekmektedir.Çözümsüzlük bir Mühendis olarak kesinlikle bize uygun değildir..
Neden yönetmenlikler çıkmadan uzlaşılmaz...Bu nedenle tüm taraflar için kamuyuoyu oluşturmamız gerekir diye düşünüyorum..Çünkü en büyük zararları bizler görüyoruz..5 sene önce mezun olan arkadaşlar hala işgüvenliği mühendisi olmak için bekliyorlar..Kim olursa olsun benim baktığım pencereden bakması lazım..çıkmayan ve iptal edilen yönetmeliklerle sektörümüz olsun, meslektaşlarımız olsun, işçiler olsun çok zarar görmektedir...Bu konunun devamlı konuşulması mutlaka etkili olacaktır..Slm Kolay gelsin..ABDULLAH AKÖZEL
Hazılanan bu Yönetmelik Taslağı savunulabilir, iyidir--
diyebilirmisiniz? Yetmez ama evet demekle sorunlar çözülmüyor.50 işçi
dayatmasını neden ısrar ediyorlar? Hizmeti dışarıdan aldıkları zaman
dışarıdan alınan hizmet süresi dışında işverenler çalışanlarının
sağlık ve güvenlik sorunları nasıl gözetilecek?.vs,vs.. Bu
yönetmelikler 3 öğün yemek gibi hergün yeni bir menü olarak
sunulmamalıdır. Taraflar, Meslek odaları,sendikalar,
Üniversiteler,İşverenler,İlgili bakanlıklar konuyu tartışarak
gerekirse uluslararası uzman kuruluşların da görüşlerine başvurularak
ADAM gibi bir yönetmelik hazırlanamazmı? Bu çalışmayı yürütme görevi
banamı ait? Hükümet olmanın gereği nedir? Uygunsuzlukları dile getiren
kişi ve kuruluşları günah keçisi yapmanın anlamı yok.
Selamlarımla,
Mehmet DEMİREZEN
Maden Mühendisi
İş Güvenliği Uzmanı (A)
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.