28 Kasım 2010 Pazar

((slayt izle)) Mersin Akdeniz CHP İlçe Başkanlı'ğı, Uyuşturucu Ve Solcular Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN AKDENİZ CHP İLÇE BAŞKANLI’ĞI, UYUŞTURUCU VE SOLCULAR

 

TAK-DER Mersin Yerel Yönetimleri Takip Dernek Yöneticileri ile yaptığım bir konuşmam da CHP’ye de ziyaretler de bulunun demiştim. Bakalım onlar neler yapmakta. Gerçi Ülkücü görüşte olduğunu zannettiğim Dernek Başkanı Ali Yıldız’ın şu ana kadar MHP’yi ziyaret ettiğini de görmüş değilim. Kim bilir yakın zaman da ona da misafir oluruz.

 

Ziyaret günü gelmiş çatmıştı. Beni yanlarına aldılar. Gittik. İçimden diyorum ki Hiç tanımam CHP Akdeniz İlçe Başkanını. Nerelidir. Ne iş yapar. Bilmem. Gene içimden geçirirken diyorum ki “ Bu adamlar da hayat olmaz.” Çünkü Belediyeyi kaybettiler. Oralarda kimseyi de görmeyiz.

 

Dedim ya. Bunlar içimden geçirdiklerim. İlçe Binasının bulunduğu yer bence daha müstakil bir yere taşınmalı. Neden mi? Açıklayacağım. Dediğim gibi Akdeniz Teşkilatında iş yok demiştim. Hatta bir yazımda da Çilek, Çay, Özgürlük, Siteler Mahallelerine gidilsin. Gidilmeli. Diye yazmıştım. Tabi bunu tüm muhalif partiler için yazıya dökmüş bulunmaktaydım. Kısacası üzerine alınmaya devam edenler bulunmaktaysa alınmaya olabildiğince hızla devam etsinler.

 

İlçe Binasının içerisine girdik. Bir de ne görelim. Kalabalık bir heyet! Hummalı bir çalışma. İşe canla başla kurulmuşlar. Hayret dedim. İlçe Binası İl Binasından da kalabalık. Bu ne ya dedim. İlçe Başkanı Ünal Uyar söze girdi. Bir görseniz tas tamam konuşmakta! Akdeniz ahalisi Başkana ve çalışma arkadaşlarına dikkat etsin. Birde İlçe Başkan yardımcılığı görevinde aktif, candan ve kucaklayıcı Avukat Ali Cudi Küçükalpelli bulunmakta.

 

Tüm mahallerden bahsetmekteler. Bilmekteler. Problemleri yaşanan sorunları bilmekteler. Demeyin sorunları herkes biliyor demeyin. Bana sanki aynı zaman da bu teşkilat çözümleri de biliyormuş gibi geldi.

 

Özellikle söz konusu teşkilatta görev alan Bayan yöneticilere de teşekkürler. Can atak çalışmaktalar.

 

Başkanın yüzüne bakarak dedim ki “ben solculardan nefret ederim.” Başkan gülümsedi. Orada ki Tüm yöneticiler gülümsedi. Helal Vallahi. Olgun tecrübeli insanlar. İşte memlekete de bu lazım. Dedim nerelisiniz? Mersinliyim dedi. İşte bu. Olay budur.

 

Dikkat buyuralım. Mersinli doğulmaz. Mersinli olunur. Başkan da bu açıdan tam bir Mersinli! Kutluyorum. Başkan sözlerinin arasında uyuşturucuya değindi. Bununla savaşılmalı dedi. Dedim ya. Başkana dikkat. CHP böyle çalışma aşkını içinde bulunduran adamları diğer memleketlerde de barındırmaktaysa ankete bakmaya falan lüzum görülememekte. Perşembenin gelişi Mersin CHP Akdeniz İlçe Başkanından bellidir.

 

Devlet uyuşturucuyla mücadele edebilmekte midir? Cevap vermeme gerek bulunmakta mı? Yetkili ve etkili kişi yani mücadele verecek kişi konuşma sus. Sen sus Memleketin bu illetin yüzünden geldiği nokta ortada. Başkan el at. Durma. Kurtar bu memleketi bu illetten. Kurtaramazsan da en azından mücadele ver. Analar babalar ağlamasın. Evlat acısı nedir bilmesinler.

 

Gelelim Solculuk meselesine. Yakın dostum Kılıçdaroğlu’nun fıtık ameliyatı olduğunu TV’den duymuş. Bana söyledi. Dedi ki Adam CHP’de nasıl olmasın fıtık. Haklı olabilir. İlçe Başkanının suratına bakıp “solculardan nefret ettiğimi söyledim.” İşte buyurun buradan yakın. CHP Demokrasi koşullarının hemen, hemen oturtulmuş bulunduğu tek Parti. Önüne gelen fikir açıklamasında bulunmakta! Bildiğim kadarıyla oturup tartışmakta. Ve bir daha tartışmaktalar. Bu açıdan da dert onlarda! Belki de dermanda onlardadır.

 

Solculardan nefret eden benim gibi zihniyetlerin bir daha düşünmeleri gerekmektedir. Evet. Toplum açık unutulmuş mikrofonlarda olduğu gibi kendi içerisinde Solcular hakkında atar tutar. Yok şöyledir. Yok böyledir. Oturup düşünelim. Gerçekten de Solculuk kötümüdür. Solculuk Yaradan’a karşıt koşmak mıdır? Düşünelim.

 

Ben gittim. Gördüm. Yerinde tespit yaptım. Bu adamlar Drakula, Kurt Adam gibi bir şey değiller. Bunlar da bizim gibi inançlı insanlar. Memlekette nerdeyse solcu gördüğüme sevinebilecek hale geleceğimi bilmezdim.

 

Yazılarıma bakıp da aha bu adam CHP’ye geçecek demeyin. Veya oralarda bağlantısı falan var diye de düşünmeyin. Malumunuz biz olduğu gibi yazar ve hele birde iş söylemeye gelince içimizde esen fırtınaları da olduğu gibi döküveririz. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin