30 Ekim 2013 Çarşamba

((slayt izle)) Tedaş Çilesi Yer Mersin İçel...Fatura Tahsilatı...İsyan! Mersin İçel Burak Canlı

TEDAŞ ÇİLESİ YER MERSİN İÇEL… FATURA TAHSİLÂTI… İSYAN!

Sana ne? Bana ne?

Düşman kazanmaktan başka bir işe yaramayan bu karalamalarım yok mu? Tükendim… Her bir yer benim için pusu her bir yer benim için tuzak!

Siyaseti de bir kenara bırakayım amatörce yazdıklarımı da bir kenara bırakayım diyorum… Boş ver diyorum zaten iktidar gitse ben CHP’li değil ben MHP’li değil diyorum… Veya başka bir şey…

Yıkılan yıkıldığıyla yok olan yok olduğuyla kalsın diyorum… Bir tepikte benden diyorum… Ve gayet ciddiyim…

Fakat son zamanlarda neden CHP’nin tam manasıyla güçlenemediğini de anlamış bulunmaktayım… Zira CHP siyaset yapamıyor… Zira CHP iyi adamlardan oluşmakta… Birkaç iyi adamla bu iş yürümez…

Neyse TEDAŞ fatura tahsilâtı almıyor… Bireyler PTT’de sıra kuyruğunda… Vatandaşın bitmeyen çilesi…

PTT’nin kartsız fatura tahsilâtı yapacak matikleri de iş görmez durumda gibi…

Ey asgari ücretli vatandaş… Ey 65 yaşında emekli olmak zorunda kılınan gençlik… Ey üç kuruşluk emekli maaşından çalışıyor diye prim kesilen delikanlı… Ey adalet saraylarında adaleti bulmakta güçlüklerle karşılaşan taraf… Ey işsiz gençlik… Ey gelecek garantisi olmayan tayini yapılmayan memur…

Siz diyorsunuz ki A partisi gelse daha iyi mi olacak? Olacak veya olmayacak fakat bir umuttur gider… Umudun kalmadığı yerler de kalan umutlar da yok olmaya mahkûmdur… Umut yeni yüzdür… Umut yeni renktir… Umut giden Andımıza karşılık İstiklal Marşının gütmemesi için mücadele ruhudur…

Ve bence umut yoktur… Fakir ezilmeye… Güçsüz tartaklanmaya… İşçi kaybetmeye mahkûmdur… Zengin için ise her yer Paris’tir…

Bir gün satın alınamayan bir gün kiralanamayan insanların iktidarında bir gün fırsat bulduğunda bir tepikte vurmayan vatandaşların bulunduğu coğrafya da nefes alabilmeniz umuduyla… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.