12 Ekim 2013 Cumartesi

A ve B Sınıfı Belgeye Geçiş Süreci

Merhaba Mehmet Özkan,

Bilindiği üzere; iş güvenliği uzmanlığı belgesine sahip olanlara, Sosyal Güvenlik Kurumuna ödenmiş olan prim gün sayısı ile sahip oldukları belge sınıfı gibi hususları dikkate alarak üst sınıflardaki iş güvenliği uzmanlığı belgesi alabilmeleri için fıkranın yürürlüğe girdiği tarihten itibaren bir yıl içinde kullanılmak şartıyla en fazla iki sınav hakkı verilmiştir.

Yani; sahip olduğu belge sınıfının üstündeki sınıflara geçmek isteyen kursiyerlere  ilerleyen günlerde  çıkacak olan duyuruda belirtilen koşulları sağlaması şartı ile iki sınav hakkı verilecektir.  Örneğin;  c sınıfı belgeye sahip olan bir kişinin duyuruda belirtilen şartları sağlaması durumunda B sınıfına yada C sınıfına geçmesi söz konusu olacaktır. Koşullar hk. henüz Çsgb’den tarafımıza da ulaşmış bir bilgi yoktur. Ulaştığında mutlaka bilgi vereceğiz.

Konu hakkında bakanlık tarafından bir yıl içinde kullanılmak şartıyla en fazla iki sınav hakkı verilmiştir.  İki kez sınavı kazanamayanlara bir sınav hakkı daha verilmeyecektir. Bu sebeple eğitim kurumumuz tarafından bir sınav kampı hazırlanmıştır. Arzu eden adaylar aşağıdaki eğitim programına dahil olabilirler.

 

·         Sınav için 1 - 11 Aralık 2013 tarihleri arasında 41 saat süren bir eğitim verilecektir.

·         Eğitim; 27 saat online eğitim14 saat (2 gün) örgün eğitim’den oluşacaktır.

·         Örgün Eğitim 7-8 Aralık tarihlerinde yapılacaktır. (C.tesi – Pazar)

·         Online ve interaktif olarak her gün 18:00 21:00 saatleri arasında canlı ders yapılacaktır. Kaçıranlar için dersler video olarak kaydedilecek ve sürekli sitemizden erişilebilir olacaktır.

·         Örgün eğitimi kaçıranlar için de dersler video olarak kaydedilecektir.

·         Konu anlatımları ve Soru çözümlerinden oluşan ve toplamda binlerce dakikayı bulan videolarımız da kullanımınıza açık olacaktır.

·         Eğitime katılanlara kitap hediye edilecektir.

·         1 Yıllık Platinum İSG Asistan Üyeliği verilecektir.

·         Eğitim ücreti 600 tl + KDV’dir.

 

Süreç hakkındaki tüm sorularınızı bilgi@anadoluakademi.com.tr ve kayit@anadoluakademi.com.tr adreslerinden Ümit Hanım’a mail atarak iletebilirsiniz.

 

Saygılarımızla.

 

 

>Email aboneliğinden çıkmak için tıklayınız      >Bilgilerinizi güncellemek için tıklayınız.