29 Mayıs 2012 Salı

Re: (MADENCİYİZTR) ANADOLU AKADEMİ İŞGÜVENLİĞİ UZMANLIĞI EĞİTİM PROĞRAMI

genel müdürlüğün uygulaması bu şekilde.oda böyle birşey yok diyor fakat herhangi bir müdahalede bulunmuyor.o yüzden yapılabilecek çok fazla birşey yok
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, May 29, 2012 4:26 PM
Subject: RE: (MADENCİYİZTR) ANADOLU AKADEMİ İŞGÜVENLİĞİ UZMANLIĞI EĞİTİM PROĞRAMI

kolay gelsın...1-b grubu maden işletme projesi hazırladım migemdeki projeyi teslim alan memur hazırlayan kısmında jeoloji mühendisininde imzası gerektiğini söyledi ve projeyi kabul etmedi geri iade etti..oysaki jeoloji haritasında imzası var...oda ile görüştüm istenmemesi gerektiğini söylediler böyle bir iş olurmu...yorum bekliyorum

Madencilik Müş.Hizmt.Müh. Bürosu
M.Murat KILIÇLI
Maden Mühendisi
0.532.366 46 85
0.364.213 86 39







__________ ESET NOD32 Antivirus tarafından sağlanan bilgiler, virüs imza veritabanı sürümü: 7178 (20120529) __________

İleti ESET NOD32 Antivirus tarafından denetlendi.

http://www.nod32.com.tr

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.