31 Mayıs 2012 Perşembe

(MADENCİYİZTR) İSG YASASI

Değerli Arkadaşlar
Bursa İş Sağlığı ve Güvenliği Derneği ve şahsım adıma her fırsatta İSG Çalışanlarının örgütlenmesini, İSG Mevzuatının tamamlanmasını savundum.
Grubumuzda örgütlenme ve iş sağlığı ve güvenliği yasası ile ilgili görüşlerimi aktarmanın yanında medyada daha geniş kitlelere ulaşmaya çalıştım. Yeni dönem gazetesinde bana ayrılan köşede her perşembe günü yasanın biran önce çıkmasını ve iş güvenliği uzmanlarının belgelerinin geçerliliğinin sağlanmasını yazdım durdum.
Son yazımı bilgilerinize sunuyorum. İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası çıkmaz veya işverenlerin sorumlulukları iş güvenliği uzmanlarının veya OSGB lerin üzerine yıkılır ise sakın işverenleri ve örgütlerini suçlamayın. Onlar çağdaş insanlar olarak örgütlenmeyi başaran ve isteklerini yaptıran kişiler olarak övgüye değerlerdir
Saygılarımla.


        Mesut TORAMAN
     Bursa İSG Der. Başk.
       Maden Mühendisi
A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.