18 Mayıs 2012 Cuma

(MADENCİYİZTR) Ücretsiz Online Ohsas 18001 Eğitimi

Arkadaşlar merhaba,

ISGfrm ailesi olarak özel bir eğitim kurumuyla iş birliği  yaparak online eğitim programıyla üyelerimize OHSAS 18001 eğitimi aldırmayı planlamaktayız.
Bu eğitim için katılımcı listesi sitemizde oluşturulmaya başlanmıştır. Listemiz tamamlanınca değerlendirilmesi için eğitim kuruluşuna sunulacaktır. Eğitim kurumu katılımı yeterli bulduğu taktirde eğitimin tarih, saatini ve eğitime katılım linkini tarafımıza ulaştıracaktır.
Sizde bu eğitimi almak istiyorsanız aşağıdaki linkten listemize ulaşabilir ve kendinizi kayıt ettirebilirsiniz.
Listeye Kayıt Olmak İçin Tıklayın

Peki Ohsas 18001 nedir ?
OHSAS 18001; ISO 9000 ve ISO 14000 gibi diğer uluslararası standartlardan farklı olarak bazı ulusal standart kuruluşları ve belgelendirme kuruluşlarının birlikte çalışmasıyla gerçekleştirilmiştir ve bir ISO standardı değildir. OHSAS 18001 kuruluşların ürün ve hizmetlerinin güvenliğinden çok çalışanın sağlığına ve işin güvenliğine yönelik bir standarttır.

Tüm arkadaşlarımızın bu eğitime katılımlarını bekliyorum.

Kaan SAKA
İnşaat Mühendisi
Site Yöneticisi

www.ISGfrm.com
E-mail Grubu :
 http://groups.google.com/group/isgfrm