MERHABA ARKADAŞLAR
Yeni yönetmeliği okuduğumda anlamadığım bir kaç madde aslında anladım fakat maddeye gore 2 sonuç çıkardım bu maddelerin uygulması konusunda kesin bilgisi olan varsa bizimle paylaşırsa memnun olurum.
GEÇİCİ MADDE 13,,14, VE 15 Anlamadığım konu kanundan önce çıkmış ve öncede uzatılmış olan ruhsatlarımı yeniden 2 yıl daha uzatma yapılabliyormu yanı 5+2 şeklindemi oluyor. yoksa zamanı gelince direk DETAY ARAMAM FAALİYET RAPORU ile İŞLETME PROJESİ verilerek işletmeyemi geçeriz?(2006 ruhstlı önceden uzatması yapılmış 4.grup madenlerde 2011 yılında ne yapmamız gerekiyor.)
MADDE 14:24.06.2010 Tarihinden önce arama ruhsatı almış ve veya ruhsat almaya hak kazanan müracatlar için yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihden başlamak üzere İKİNCİ YILIN SONUNA kadar kanunun 17.mad göre haırlanmış ön arama faaliyet raporu birlikte kaynak/rezerv raporunun verilmesi zorunludur.
BU MADEDE 2 YIL DERKEN RUHSAT TARİHİNİ BAZ ALARAK 2.YILIN SONUDAMI ÖN ARAMA RAPORU VERCEZ.YOKSA YÖNETMELİK TARİHİNİMİ BAZ ALCAZ? ORNEGİN 2009 TARIHLI RUHSATIMIZA 2011 YILINDA ÖN ARAMA FAALİYET RAPORUMU VERİLCEK.?
BU MADDELER KONUSUNDA KAFAM ÇOK KARIŞTI YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.HERKESE İYİ ÇALIŞMALAR DİLİYORUM
FUNDA SEZER