26 Ağustos 2010 Perşembe

((slayt izle)) İŞİTME ENGELLİ BUSE ŞAHİN - asoskay

Sevgili Dostlarım;

 

On günlük gezim boyunca geceleri bir yerlerde konaklarken, gündüz dağ,tepe dolaştım bu sıcaklarda. Bazen bir koyda, bazen bir köyde konakladım. Temiz duygularını kaybetmemiş Anadolu insanıyla kucaklaşarak, onların nefesi ve sıcaklığı ile kendime geldim açıldım. Biraz daha daralmış, zorlanmış yaşam şartlarında bile gönüllerindeki zenginliklerinden hiçbir kayıpları olmadığını gördüm. Umutlandım, sevindim.

Gençlerle tanıştım. Hepsi öğrenmeye ve bilinçlenmeye aç gençler. Pırıl pırıl ruhlarıyla umutsuzluk pençesi ile mücadele etmek için her gördüğünden, her işittiğinden, her dokunduğundan anlam ve bilgi yaratan çabaları görülmeye değerdi. Ne zaman küçük Buse ile tanıştım; işte o zaman yoruldum.

 

Buse Şahin

Yaklaşık 10 yaşlarında  gözleri pırıl pırıl bakan, her gördüğüne gülücüklerini sunan, doğuştan işitme engelli ve konuşma yetisi gelişmemiş ve bunu şimdilik farketmiyen mutlu bir çocuk. Küçük bir koyda kafeteryada aşçılık yaparak geçimini sağlayan ve insanlara sıcak, samimi, alçak gönüllü İsmail Şahin onun babası. Konuştuğumuzda Küçük Buse'yi sahilde insanlarla konuşması için getirdiğini ve bu şekilde konuşma yetisinin artabileceğini söylediğinde, eğitimi için elinden gelen olanağı bu olduğunu anladığımda içim burkuldu.

Sigortalı olduğundan Buse'ye 2004 yılında ameliyat yapılarak deri altına cihaz takılmış. Bu cihazın bir parçasıda dışarıdan kulak üstüne asılarak duyması sağlanmış. Bu operasyon sadece bir kez sigorta tarafından karşılanıyor ve garanti süresi çok kısa.

Buse ile konuşmaya çalışırken kulağında cihazın neden olmadığını sorduğumda, cihazın arızalı olduğunu ve yenisini alamadıklarını öğrendim. Kısıtlı maddi gücüm onlara el uzatmama engel olduğundan bu gerçeği öğrenmem beni oldukça yordu ve üzdü.

 

Buse'nin duymaya ihtiyacı var,

Busenin okumaya ihtiyacı var,

Busenin arkadaşları ile oynamaya ihtiyacı var,

Busenin önünde herkesten daha fazla çaba göstereceği bir hayat var.

Busenin sizlere ihtiyacı var.

 

Bu Kutsal Ramazan ayında en azından fitreleriniz, zekatınız, insanlık değerleriniz gerçek yerine ulaşabilir;

sizinde güven içinde yardım duygunuzla yapacağınız destek ile iç huzurunuz  gelebilir ve ilk anda hiç değilse küçük Buse Şeker bayramını işiterek geçirebilir.

 

Bu yazımı okuyan tüm dostlarım imkanları dahilinde daha sonrası için eğitim ve gelişimi için araştırma  ve destek olacağına inanıyorum.

Buse ve babası bu duyurumu yapacağımı biliyorlar ve umutla sizlerden gelecek desteği bekliyorlar.

Buse'nin babası İsmail Şahin'e ait bilgiler aşağıdadır.

Tüm çabalarınız ve duygularınıza teşekkür ederim.

Sizlere güveniyorum.

asoskay

 

İSMAİL ŞAHİN

Posta Adresi :

Beskese mahallesi.Orhanlar sok.No 22  Dalaman - MUĞLA

Telefon no :

0535 438 92 01

 Banka Bilgileri :

Halk Bankası

Dalaman şubesi

Hesap no  01001531



--
--------------------------------------------------------------------------------------------------
GOOGLE grup ARKA BAHÇE'nin arsivine gitmeniz icin linki tiklayin.
http://groups.google.com.tr/group/acikalan?hl=tr

FACEBOOK grup ARKA BAHÇE'nin arşivine gitmeniz için linki tıklayın
http://www.facebook.com/group.php?gid=92689065713

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin