31 Ağustos 2010 Salı

((slayt izle)) Burak Canlı'nın Referandum Üzerine Basın Açıklaması "Türbana Çare Bulamayan Evetçiler Bana Acımaktaymış" Mersin İçel

BURAK CANLI’NIN REFERANDUM ÜZERİNE BASIN AÇIKLAMASI

TÜRBANA ÇARE BULAMAYAN EVETÇİLER BANA ACIMAKTAYMIŞ!

 

Aklı, fikri hür olmak ve bir birey olarak hareket edebilmek diğer Ülkelere oranla Coğrafyamızda daha da bir zordur. Bu bir gerçektir. Tam bir gerçeklik!

 

Ülkücüler MHP’ye sahip çıkın dedim. Sonunda MHP’li oldum. Neymiş bana mı düşmüş böyle yazmak. Bana mı kalmış. Tunceli’yle dalga geçmeyin Tuncelili olmak suç mu dedim. Neymiş ben acınacak durumdaymışım.

 

Alevi kardeşlerimiz dedim solsun dediler. Kürt kardeşlerimiz dedim yok sen o terör örgütünün savunucusun yok sen satılıksın dediler. Şeyh Nazım Kıbrısı’den, Nakşibendi Tarikatından bahsettim sen tarikatçımızın dediler.

 

Sorun neydi de bana saldırdılar. Sorun neydi de beni tehdit ettiler. Sorun neydi de büroma saldırdılar.

 

Uzunca bir süredir yol almaktayım. Yardım almadığımı söyleyemem. Yardımlar ve Yaradanım sayesinde halen yol almaktayım. Tabi ki sığındım. Ama sadece Yaradan’ıma! Tabi ki diledim. Ama sadece Yaradan’ımdan!

 

Peki, ne oldu da bana karşı evetçiler acıma duygusuna giriştiler. Suçladıkları muhalefetti. Suçladıkları hâlbuki kendileri olmalıydı. Ama hem suçladılar. Hem yok yere içeri attılar. Hem de Özel olarak özellikli bir takım şeyler kurup özel muameleler yaptılar.

 

Ne desek boş! Ne yapsak yararsız! Evet, ben Çeçenistan’ın bağımsızlığı dediğim için bana acıdılar. Doğu Türkistan’ın üzerinde durulması gerektiğini yazdığımdan dolayı bana acıdılar. Filistin konusunda yeter dedim. Kan dursun dedim. Gerçekten de bu konuda yol alalım dediğim için bana acıdılar.

 

Yaradan’ıma sığındım dedim. Çalıştım, çalıştım ve bir daha çalıştım. Çalıştım ama çalışmayı ibadet bilerek çalıştım.  Sonra ve önce hep Yaradan’ıma sığınarak yol aldım dediğim için bana acıdılar. İlim dedim. Bilim dedim. Sömürüye son dedim. Allah Yolunda ama Gerçek Hakikati görerek yol almak dediğim için bana acıdılar.

 

Onlar kullanmadı mı? Onlar Çeçenistan’ı, Doğu Türkistanı, Filistin’i kullandılar. Bununla ceplerini doldurdular. Allah Yolunda dediler insanları dolandırmadılar.

 

Ayırmadılar mı? Sen şusun sen busun demediler mi. Dedim ki birey bilinci kazandırılmalı. Dedim ki ekonomik acıdan özgür olamayanın benliği olmaz. Biz olgusu bir şeye yaramaz. Dedim ki Demokrasi de insan temeldir. Halk olmaz. Bu konuya halkı karıştırmayın. Yapmayın dedim.

 

Ama bana evetçiler acıdılar. Bana olmayacak terbiyesizlik ve hakaretlerde bulundular. Bunu yapmadınız mı? Beni yok saydınız. Sonra da dönüp neden bu dünyanın hali böyle diyor ve etrafınızdakilere acıyorsunuz.

 

Benim gemim bulunmamakta. Gökdelenlerin de sahibi değilim. Hiçbir kimseyi çarpmadım. Hiçbir kimseyi yok etmeye kalkmadım. Yaradan dedim. İnsan dedim. Güzellik ve hoş olanlardan bahsetmeye gayret ettim. Diyorum ki hayır. Son nefesime kadar da hayır diyeceğim.  Evet, çıkması durumunda da yaşamda ki haksızlık ve ikiyüzlülüğe karşı da hayır demek için bir sebep edineceğim tabi ki sizler bana aptal demeye bana acımaya devam edeceksiniz. Ezilenleri dün olduğu gibi bugünde yarın da görmeyecek ve onların üzerinden Kuran’ı parayla inananlara sattığınız ve inananlardan ticari kazanç sağladığınız gibi gene aynı şekilde sağlamaya da devam edeceksiniz.

 

Edin durmayın. Evet diyin. Bugün Allah Yolundan ayrılıp Şeytan’ın yolundan gitmek isteyenler bilin ki bugünün yarını olduğu gibi bu dünyanın da öbür dünyası olacaktır. O gün geldiğinde inanları sömürünüz, onlardan kazanç sağlamanız unutulmayacak ve sizlere inanın ki her bir daim hatırlatılacaktır. O güne kadar ezmeye, yok saymaya, devam edin. Zaten bugüne kadar devam ettiğiniz için ne terör bitti ne de işsizlik ne de kaçıran. Unutmayın siz bugün iktidar bugün evetçi olmadınız. Her zaman evetçi her zaman da iktidardınız. İddia ettiğiniz tüm başarısızlıklarda da dünün olduğu gibi bugünün evet çilerinin rolü bulunmaktadır. Daha da gerisi hikâye!

 

 

NOT: Diğer yönlere bakmadan, irdelemeden sadece bu yazı hayır demek için yeterlidir. Kim inkâr edebilir dün ve diğer dünlerde ki gibi aynı sizlerin evet vermediğini. Her zaman bir bahaneniz ve her zaman numarayla akıtılmış göz yaşlarınız bulunmaktaydı. Filistin vuruldu. Vuruldu. Ve hala numaradan göz yaşlarınızı akıtırken de yok ben haklıyım gemidekileri vurdular yok ben haklıyım öyle böyle derken de vurulmaya devam etmektedir. Doğu Türkistan’da ölüme terk edilen Uygur Türkleri’nin yanı sıra Çeçenistan haklı mı yanlış mı derken tüm Çeçen’leri katlettirdiniz. Ama tüm bunlar bir yana Kutsal Kitap Kuran’ı bin bir bahanelerle parayla satmaya devam ederken de 8 yıldır Türbana çare bulamadınız. Utanmadan. Sıkılmadan karşımıza çıkmış bize doğarken bütünleştiğimiz Yaradan’ımızdan bahsetmeye çalışmaktasınız.  Biliniz ve bilsinler ki ben bunları yazıyorum diye dinci olarak itham edilmekte ve hayır dediğim için de muhafazakâr meydanında saygısını kazanamamaktayım. Yazmasam bu sefer de dinsiz olmakta ve gene de ilgi görmemekteyim. Sebebi ranttır. Sebebi inanç yoksunluğudur. Sebebi menfaattir. Sebebi onların kelleyi koltuğa alamamasında yatmaktadır. Kelleyi koltuğa alın ve gidip hayır diyin. Evet demeniz durumunda ne türban sorunu, ne de ruhen önemli hiçbir şey değişmeyeceği gibi işler inananlar için kötüye gitmeye de devam edecektir. Mersin İçel Burak Canlı

 

 

 

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin