31 Ağustos 2010 Salı

{oykusel@googlegroups.com} Ya sen çok masalsın;Ya da Şair Çıldırmış...


Bir şairin dizelerinde rastlamıştım sana..Terketmek gibi acıvazgeçmek kadar zor ve aşk kadar güzeldin..Sana dair onca hayal vardı içimde daha ilk okumada çizdim kafamda profilini yaşayacakLarımızın..Seninle kaldırımların kanına girmek istiyorum avare avare sokaklarda caddelerde dolanırken..Elini tutmaktan utanmak gözLerine çekimser bakışlar serpiştirmek istiyordum..Daha tanımıyordum bile senisadece iki dizeden ibaretti hakkında bildiklerim..GözLerinden yaşadım hayatın en güzel yanını..SaçLarın rüzgarsa şayet neden bu kadar yakıyor içimi serinleteceği yere..

Böyle başlamıştı sana olan sevdamadını tam koyamadığım duygular besledim içimde..Hergün yeni bir umut beliriyordu içimdehergün büyüyen bir çocuk misaLi büyüyen huysuzlaşan..Ha bugün gördüm gözLerini ha bugün göreceğim derken yaşlanmışız haliyleecelim yakın...Şimdi kendi yüzümü göremiyorum aynalarda
tüm bildiğim iki dizeydi hakkında..

Bir baksa ölecek gibi olursun ...
Bilmezsin ölürsüngüLer öLürsünsusar cinayet..
Böyle yaşamıştım sana karşı olanLarı iştehergün dua gibi dilimdeydi adın yatmadan yatağıma..Sabah kalktığımda yastığım ıslakgözyaşLarım kaçamak dökülüyordu..Artık gözlerimi her gözden kaçırıyordumasi bir çocuk gibiydi gözyaşlarımsöz dinLemez uluorta akarlardı gözlerimden..Sonra çetrefilli kalp ağrıları gark olurdu sığmadığın yüreğimesonra gözLerim kararırdı..ÖLmek gibi sevdim seni ve bir o kadar istedim..Sen gemedin o yanıbaşımda...

Şimdi ölmek üzereyim yaren..Hiç bilmediğim yüzüne dokunamadan ellErini tutamadan yaşadım hayatımı..Tek bildiğim iki dizeydi sadece..

GamzeLeri vardı onungüller açardı güLdüğünde..Onda güller açarken mezar taşım dikilirdi benim..Şimdi ölmek üzereyim yaren..Şair anlatmış seni...YA SEN ÇOK MASALSIN YA DA ŞAİR ÇILDIRMIŞ..YA SEN ÇOK GÜZELSİN;YA DA ŞAİR ÇILDIRMIŞ...YA SEN ÇOK YALANSIN;YA ŞAİR ÇILDIRMIŞ..YA BEN ÇOK ÇOCUĞUM DAHA;YA DA ŞAİR HAKLI ...

alıntı

--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin