30 Ağustos 2010 Pazartesi

{oykusel@googlegroups.com} içimdeki aşksın içimdeki can

Dağ'lara özgü bir kokun vardı senin..Durgun nehir serinliğindeydi nefesin...Uzaklardan yankılanan aryalar gibiydi sesin...Sevda yanığıydı sana gözlerim...
İçimdeki aşksın içimdeki can..
Ben hep duygularıma gizlemişim seni...
Ayışığına yansıtmışım..Yüreğimde allamışım pullamışım...Kanayan yaralarımı seninle dağlamışım...

Sana dokundukça krizantem kokan avuçlarıma...

Ben seni gecelerden sakınırdım...
Kuytu köşelerdenalacakaranlıktan...
Çığlıklardankükremelerdengelgitlerden...
Ben seni kendimden sakınırdım sevdam...

Kendimi sürgüne yollardımda...
Sana kıyamazdım...
Dökülür düşlerim birer birerde...
Sensiz yaşayamazdım...

Seni ben başkalarıyla...
Paylaşamazdım sevdam paylaşamazdım...
Sen beni yaşatan...
Benim dünyamı kuşatan...
İçimdeki aşksın içimdeki can...




--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin