30 Ocak 2010 Cumartesi

{oykusel@googlegroups.com} BEN HER SARKIDA SENI DINLEDIM,SENI SOYLEDIM

Ben Her Şarkıda Seni SöyLedim, Seni DinLedim.. 
Sensiz bir gecede ışıl ışıl yanan gökyüzünü izlerken düstü şarkın 
dilime 

Her yıldıza senin adını vermistim, yetmedi.

Sonra bir şarkı buldum kendi kendime ve adın o anda şarkı oldu 
dilimde 

Herkes aşkını yıldızlarda ararken ben onu coktan bulmustum 
kahverengi gözlerinde 

Bazen gecenin karanlıgından daha karanlık ama bir o kadar güzel 
ışıldayan yıldız gözlerinde 

Gülüsünde ve gamzende gizledigin sevgiyle sen baktıkca gözlerimin 
icine beni alıp g öturdun yine bambaşka alemlere 

Sana sevdayı anlatmak istedim sözcükler yetmedi rekleri sectim mavi 
olsun rengimiz sevgilim mavinin sevdasına yakışan birtek sendin 

Seni kendimi sever gibi sevdim, tutkuyla büyük bir aşkla sevdim 
özgürlügü hep severdim ve benim özgürlügüm sendin 

Kimse seni özleyememisti benim kadar seni özlemeyi en iyi ben 
bilirim özlemlerimde yatan sevdayı kavusamama ihtimalinin verdigi 
acıyı ben bilirim 

Sana dokunmak icimi acıtırken ellerinden baskasının tuttugunu 
görmenin kalbime actıgı yarayı kapatmaya hic bir sey yetmedi 

Sana uzandıkca benden uzaklaşan bedenine yetismek isterken yaşadıgım 
düsüsleri kimse farketmedi 

Sonra yine gök yüzüne takıldı gözlerim onlarca yüzlerce binlerce 
yıldız arasında en güzelini sectim ondan baslıyorum hepsine senin 
ismini verdim yetmedi.

Dileme dolanan şarkıyı söyledim seni seviyorumla başlayan o şarkım 
hic dinmedi hayatım boyunca sürecekti 

Baska söze gerek varmıydı şarkıda birtek cümleden iki sözcükten 
olusan seni seviyorum diyen 

Şarkıyı bitiremedim yarım kalan bir şiir gibi bir gün elveda 
olurmuydu sonu düsündüm hep ama benim icin hic olmadı bu beden 
toprak olana kadar olmayacaktı hep sevmistim seni 

Dinle yarim bu şarkıyı icinde sen olmadın icimde aşkın olmadan 
basladım bu şarkıya ben bir gün seni bulma umuduyla ve hic bir zaman 
degismeyecekti bu şarkı sen olsanda büyüyecekti icimdeki sevgi sen 
olmasanda 
sevmistim bir kere ve benimkisi ölümüne sevdaydı şarkımda 
ölümüne sevdalıma istesende kurtuluşun olmayaktı yanımda olsanda 
bitmecekti yanımda olmasanda...
Ben bir kere sevdim hayatımda ve sevdan şarkı oldu coktan dilimde...

Sen şarkıların tadıydın, ben her şarkıda seni dinledim, seni söyledim..


--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin