6 Temmuz 2013 Cumartesi

((slayt izle)) Solcular Saf Ve Temiz İnsanlardır...Tanısanız Gülmekten Ölürsünüz...Mersin İçel Burak Canlı

SOLCULAR SAF VE TEMİZ İNSANLARDIR… TANISANIZ GÜLMEKTEN ÖLÜRSÜNÜZ…

Gerçekte çok kişiyle oturdum kalktım… Beni bilen bilir… Bilirsiniz… Bilirsiniz de ne kadarını biliriniz?

Şu Gezi Direnişi Şu Haksızlık ve Zulüm karşısında ki Taksim Gezi Parkı olayları…

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan beni var eden kişi… Gitti gidiyor… Üzülüyorum… Sayın Recep Bey sen gidince ben ne yapacağım? Aklını başına topla Güvenlik Şubeyi çek… Af maf çıkar Taksim olayları için… Anlamadım… Birden bire oldu de gitsin…

Utanmasalar Yeni hükümette bana da rol verecekler… Gitme kal emi… Kal ki emilen süt burnundan gelsin insanların… Gelsin ki İnsan olmayı öğrensinler… Sayende öğrenecekler… Sayende… Hah Cem Adrian ve Fazıl Say dan dinlerken Nogay Dombra ya dinlemeye geçtim…

Hani şu İşçi Partisini hedef göstermem yok mu? Hani şu Levent Kırcayı hedef göstermen yok mu? Gülüyor kırılıyorum sana…

Dünyanın en iyi en saf en temiz adamları bayanları İşçi Partisinde toplanmış… O kadar iyiler ki yere dahi tükürmezler… Zaten sayıları o kadar az ki… Zaten yaş ortalaması o kadar fazla ki…

Hele Komünistler… Evlere şenlik… Herhangi bir Komünist evinizin kapısını çalacak olsa ona rahatlıkla evinizi emanet edip gidebilirsiniz…

Erdemin savaşı kazanacağına inanan bu temiz insanlara birisi net şekil de söylemeli… Savaşları Sağcılar çıkarır ve savaşlar da Solcular ölür… Sonunda da sağcılar baş ve her daim baş oluverirler…

Gerçekte beni Dombra da kesmiyor… Hasta Siempre ye geçiyorum… Doğu Türkistanlı Uygur Türkleri katledilmeye başlamadan önce değindiğim gibi onlar Gazze’li değiller…

O yüzden hiç kusura bakmasınlar… Katledilecekler… Tek dostları Japonlarmış… Bu da iyi…

Sayın Başbakanım senin siyasi hayatın kısaldıkça seni sevmeye seni korumaya çalışacağım… Hani diyeceksin ki Baltayı sen vurmak istemektesin… Olur, mu Balta falan o nasıl söz diyeceğim bende…

Hafta içi her yer kan gölüne dönünceye kadar diyecek olsam… Tek bir Solcu itibar etmez… Durum budur… Levent Kırca ilan etmiş başıma bir iş gelirse sebebi başbakandır diye birisi de bu duruma yorum yazmış “sen başına iş geldiğiyle kalırsın” diye… İşte benin Canım Ülkem Türkiye… Sıralar çoğalsın… Canlar yansın… Ocaklar Sönsün… Sönecek… Senler, benler, bizler, sizler başımıza bir şey geldiğiyle kalacağız… Kuzey Kafkasya’nın Asi çocukları halkımızı kim mi katlettirdi? Cevher Dudayev’e Erbakan tarafından verilen telefonu kim mi izletti? İstanbul da suikasta giden Çeçenleri kim mi öldürttü? Uygur Türklerini kim mi Görmezden Geliyor? Çok Yaşa Mısır… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.