13 Temmuz 2013 Cumartesi

((slayt izle)) Haberal Ve Özkan Özgürlüklerini İstiyor...Balbay İçeride Kalabilir...Çapulcu Mersin İçel Burak Canlı

HABERAL VE ÖZKAN ÖZGÜRLÜKLERİNİ İSTİYOR… BALBAY İÇERİDE KALABİLİR…

Nogay Marşını dinlemeye başladım… Milyonlarca Hint keneviri yakılmaya başlanmış Diyarbakır da… Kaç işçi çalışmıştır… Alın teri… Ekildiğinden demek ki biçildiğinden şu an haberi oldu Milletin…

Yazık…                                                                

Şimdi diyeceksiniz ki Haberal ve Özkan’a özgürlük Balbay’a tutsaklık yazmışsın kardeşim… Yok, Vallah Billâh öyle yazmadım… Baktım şimdi yanlış olmuş başlık… Her üçüne de özgürlük… Kızmayın… Kızmayın…

Hani şimdi uzun cümlelerle somut bir şeyler yazacağımı zannetmektesiniz… Nerde? Boşuna beklersiniz…

Yazmadığım için mi halen dışarıdayım yoksa farklı bir tarzım olduğundan dolayı mı bilemiyorum…

Yüksek Yargı yeni karara imza atmış… Son imzası mı? Kim bilir? Adalet Bakanı açıklamalar da bulunmakta… Kulaklarımızı açıp dinledik desek yalan olur…

Koca ve koca adamlarsınız… İçeri de ne aramaktasınız? Hadi ben Deli hadi ben parasız hadi ben Memleket Sevdalısı…

Memleket Sevdalısı olmak size mi kaldı? Size ne Memleketten… Bakın işinize… Ara da benim gibi Nogay Dombra Marşını dinleyip Diyarbakır’dan Hint keneviri yakma olaylarını takip edin…

Kaç insan çalışmıştır… İki bin… Ne para harcanmıştır… Trilyonlar… Ne malzeme taşınmıştır… Tonlar… Milyonlarca Hint Keneviri…

Hint’ini anladık da anlamadığımız Tozu ne oldu? Yirmi TL’ye sigaradan çok daha ucuza mal olan Toz madde Eroin ne âlem de?

Zehre devam… Zehirlenmeye devam… Millet tek ağaç olmayan coğrafyaya orman dikmiş velhasıl…

İzmir’dekiler Açlık Grevi falan yapmaktaydı… Ne oldu haber alamadım gitti…

Umut var mı diye bana soracak olursanız? Yok… Umut yok… Maalesef ki umut yok… Fakat umutsuzluk da bir umuttur… Ve umutsuzluk tüm umutların üstünde bir umuttur…

Yeter ki umut olmadığını Polyanacılık oynayanlar bir anlasın… Anlarlar mı? Anlatana bağlı…

Ha bu arada utanarak söylüyorum ben Haberal’ı ben Balbay’ı ben Özkan’ı tanımam… Tanıdığım ve bildiğim Özgürlüktür… Tam Bağımsızlıktır… Ve bilirim ki esaret altında ki günümüz dünyası, Özgürlük günümüz dünyasında Tam Bağımsızlık diler…

Diyeceksiniz ki Umut Yok… İşte Umutsuzluk en büyük silah ve en büyük inançtır… Bu ahval de bu şeriat altında Umutsuzluğu Dost umutsuzluğu Tek Kurtuluş bilip Umudun kalmadığını İnatla söyleyeceksiniz… Umut kalmamışsa… Umut yoksa! Özgürlük Ölüm! Yaşamak esaretse! Dombra Nogay Marşını hep birlikte dinlemeye başlayacağız… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.