1 Temmuz 2013 Pazartesi

((slayt izle)) Gezi İçin Cubidide Gözaltına alınacak olursam Vereceğim İfade Ve Sonuçları...Mersin İçel Burak Canlı

GEZİ İÇİN CUBİDİDE GÖZALTINA ALINACAK OLURSAM VERECEĞİM İFADE VE SONUÇLARI…

Rüya gördüm. Rüyamda Cubidi Cumhuriyetinde Sorgulanmaktaydım… Gerçek kişi veya olaylarla alakası bulunmayan olayları aynen naklediyorum…

Soru    : Gezi Olaylarına katıldın mı?

Cevap : Katılamadım.

Soru    : Gezi Olaylarında Kamu Malına Zarar verdin mi?

Cevap : Katılmadığım için veremedim.

Soru     : Taksim Gezi Olaylarını kışkırtmak için kimlerden talimat ve destek aldın?

Cevap  : Başbakandan…

Soru     : Oha…Nasıl Yani?

Cevap  : Açıklamaları sayesinde oldu…

Soru      : Neyse Onu Karıştırmayalım… Olayları nasıl destekledin…

Cevap   : Gazete ve internette yazdığım yazılarla…

Soru       : Ne yazısı?

Cevap     : Mükemmelsiniz… Ben Çok sayıda Gazete ve İnternet Sitelerinde yazarım…

Soru        : Oooooo… Sen zaten gitmişsin… Yazılar nerede hangi örgüt evinde?

Cevap     : Tamam ağabey uzatmayalım… Atın gitsin… Yazın imzalayayım… Boş verin itiraz

                   etmiyorum…

Soru       : Yazıyoruz PKK haricindeki Tüm terör örgütleriyle alakam bulunmaktadır?

Cevap     : Neden PKK Haricinde?

Soru        : PKK ve süreç var… Çekiliyorlar… Hani o Örgütteysen ama nerde sen de o örgüte kayıt

                  Olacak adamlık…

Cevap      : Haklısın ağabey… Bu çirkin konuşmaları bırakalım da beni sevk edin…

Soru        : Olmaz toner bitmiş… Ayrıca bizim mesaimiz bitti… Götürün bunu hücreye…

Cevap     : Onuncu Yıl Marşı…

Soru        : …Ya Mukavemet… Daha diğerlerinden de tutanak tutun… Terörist bunlar… Terörist…

 Çapulcu Mersin İçel Burak Canlı Not: Fabrika sizin değil. Yol sizin değil. Köprü sizin değil. Borsa sizin değil. Hepsi Satıldı. Patronlar Ecnebi. Bizler İşçi! Can mı? Mal mı? Size ne başkasının düdüğünden…

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.