8 Temmuz 2013 Pazartesi

((slayt izle)) Çapulcu Avukatların Sözcüsü, Lideri Ve Başkanı İle Diğerleri Mersin İçel Burak Canlı

ÇAPULCU AVUKATLARIN SÖZCÜSÜ, LİDERİ VE BAŞKANI İLE DİĞERLERİ

Yazmayı çok seviyorum… Özellikle vurucu, kırıcı, yıkıcı, ezici yazıları…

Beni bilen bilmiyor aslında… Sınırlarım yoktur… Olmadı… Olduramadım…

Yarın asılacağımı bilirsem yazarım… Yoksa asılmak işin sonunda, yoksa katledilmek veya katletmek işin sonunda bana ne…

Kimisi beni İşçi Partili kimisi MHP’li zanneder… Gülerim…

15 kadar Avukat Arkadaşla ki hepsi birbirinden renkli hepsi birbirinden güzel insanla Mersin İçel Güvenlik Şubeye birkaç şüpheli-sanık görünümlü ve gerçekte mağdur olanlar için gittik…

Orada aksiyon yok… Orada hareket yok… Dedim ki başkan lazım… Dedim ki sözcü lazım… Çapulcu Avukatlara Dernek lazım…

Yok dediler… Herkes sorumluluğu paylaşmalı… Bir kişinin hareketi olmamalı…

Yok kardeşim! Yok! Olmalı… Teşkilat Kurulmalı… O teşkilatın bir sözcüsü veya Başkanı olmalı… Cepten para çıkmalı…

Kimse para vermeyi istememeli… Başkana veya sözcüye şöyle yapalım böyle yapalım diye baskı olmalı… Başkan veya-sözcünün ruhu daraltılmalı… Baskılanmalı…

Sonra bir numarayla kendisi gözaltına alındırılmalı…

İşin bir ileri derecesi de Başkanı vurdurmak… Yani ona suikast yapmak… Dava adına… Sonra da mum dikmek… Anmak… Yakınmak… Üzülmek…

Hastasıyım siyasetin… Hastasıyım anarşinin… Hastasıyım gönülleri tertemiz 15 meslektaşımızın…

Bir de işin diğer tarafı bulunmakta… Yani bırakın desteği ezilene, yakılana, vurulana dahi iyi oldu diyecek dışında, ezene, yakanı vurana bahane bulunlar…

Coğrafya da hiç bir sorun çözüme kavuşmaz… Din Tüccarları bırakmaz kavganın, şiddetin, nemalanmanın peşini… Bunlara çanak tutan, demokrasiden, insanlıktan hiçbir şekil de anlamayan kitleler ise, işin cabası…

Bir de temiz ruhlu bir takım sorunların çözüleceğine iyi niyetli hareketlerle inanan saf fakat erdemli insanlar…

Demokrasiler de Siyasi Grev Hakkı bulunmaktadır… Sandık tek çözüm değildir… Bir yerden sonra Sandık mezar oluverir… Biryerden sonra sandık cehennem oluverir…

Siyasi Grev Hakkına saygı duymayanlar sağ olun var olun…Saygı duysanız şu görüntüleri dahi yaşamamız en azından yığınlardan birkaç kişinin olaylara bakışını değiştirmemiz mümkün olamazdı… Bu yüzden her tehdit mesajı yazan, atan, konuşanlara sağ olun var olun…Siz olmasaydınız bu kadar acımasız yazamazdım… Gazımı memleketi inim inim inletenlerden fakat gücümü siz beni tehdit edenlerden aldım… Yanacağız… Öleceğiz ki kurgumuz özgür olsun… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.