27 Kasım 2012 Salı

((slayt izle)) Polisler Neden Otobüse Dolmuşa Para Vermez de Asgari Ücretli Verir... Mersin İçel Burak Canlı

POLİSLER NEDEN OTOBÜSE DOLMUŞA PARA VERMEZ DE ASGARİ ÜCRETLİ VERİR…


Polis dostu musunuz? İyi. Ben de öyle… Konunun Polis Dostu olması ile bir alakası bulunamamakta… Polisler bilmem ne kanunun bilmem ne tüzüğü bilmem ne yönetmeliği…

Üzerlerin de Üniforma varsa… Uygulama da kimi yer de yoksa…

Bilir misiniz? Otobüsler de ayakta yolcu Dolmuşlar da oturarak yolcu… Coğrafya bir âlem… Bağ kurlu olunca böyle SSK’lı olunca öyle… Emekli sandığıysa şöyle… Bunların hepsi koca bir hikâye… Masal…

Bir baş ol heykeli yıktır… Bir baş ol Dizileri kapat… Bir baş ol Tiyatroları sustur… Sen yeter ki bir baş ol… Adı Burak olanlara otobüsler de bundan sonra para alınmayacak diye kanun çıkar… Kimse neden? Demez… Yürü yollar boş… Senin… Koş olabildiğince özgür olabildiğince hoyrat…

Aslında derdim toplu taşıma olayları konusu geçmişken yazayım dedim polisler Askerlik hizmetlerinden bilmem ne kadar hizmet yaparsa muaf… Peki ya Askerliğini yapmış yaşı geçkin Polisler… Evet! Peki ya onlar… Onlar Askerlik süresince geçirdikleri eski dönemleri için herhangi bir tazminata kayık görüldü mü? Not: Ben olsam Dava açarım…

Cevaplıyorum… Hayır…

Toplu taşıma kullanan kitlenin durumu malum… Yüzdeye vurduğunuz da kaçının gelir düzeyinin kaçın altında kaçının gelir yüzeyinin ne halde olduğu da ortada… Malumunuz Polisin maaşı da ortada… Durum böyle iken bu hal nedir? Diye adama sorarlar… Sorarlar da sormasına ben en iyisi Vatikan’a sorayım. Ben en iyisi Beyaz Saraya sorayım. Ben iyisi Suriye Devleti Devlet Başkanı Beşar Esad’a sorayım…

Emeklinin maaşı ortada… Alo orada mısınız? Biliyorum… Tele kulak… Devam tüm yollar tüm yüzyıllar tüm muhteşemlikler bizlerle… Devam… Asgari Ücretlinin maaşı ortada… Bu ne bolluk… Bu ne bol yoğurt…

Asıl konumuza geri dönelim Halk Otobüsleri özelleşmiş… Özel otobüs ayakta yolcu taşımakta… Dolmuş taşımamakta… Dolmuş görünümlü araçlara otobüs denen tek ülke miyiz neyiz onu da bilmiyorum… Otobüsüm ücreti ile Dolmuşun ücreti aynı bu şehir de bir yangın var… Duyan var mı? Gören var mı? Bir de ayakta… Üçü bir arada…

Kim yaza… Kim okuya… Kim taka… Kim baka…

Biber gazının acısından sıkılan tazyikli suların şiddetinden hak arayanlar nasiplenirmiş diyen bilgenin adresini tespit edecek olsalar vay o bilgenin haline…

Sevgili Polis Memuru kardeşlerim çalışıyorken aldığınız maaş emekliyken aldığınız maaş emekli ikramiyelerinin 2008 yılından sonra askıya alınması, görev yeri değişikliği, mesai ve fazla mesai ücreti, ekstra görevler… Teşkilatla ilgili sorunlarınız… Ve niceleri tarafımdan birebir takip edilmekte…

Kusura bakmayın fakat sizin Lise Öğrencisi evladınız sizin Üniversite de öğrenci bulunan evladınız toplu taşımaya para verirken… Diyerek tüm insan sevdalısı bulunan Polis Memurlarımızı Vatan ve Milletin daha huzurlu bir yer haline gelmesi için fedakârca çalışmalarını tebrik eder ve her daim bu Milletin size değil siyasetçiye kızgın olduğunu belirtir ve yediden yetmişe herkesin yanınızda olduğunu belirtirim. Mersin İçel Burak Canlı

Not: Coğrafya garipliklerle belirginleşmiş… Orda öyle burada böyle… Şaka gibi… Bir düşünün göreceksiniz… Mutlaka ben gidiciyim… Mutlaka bunu bilmekte ve görmekteyim… Bir de kuzu olmadığımızı gözümüzü açtığımızı söylerler… Tabi ki niyetleri kuzuları uyandırmamak… Benim Anadolu İnsanım diye başlar… Elimize istikametimiz belli… Eyvallah… 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin