18 Kasım 2012 Pazar

((slayt izle)) Mersin Valisi Hasan Basri Güzeloğlu Dikkat! Dikkat! Ve İmdat! Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN VALİSİ HASAN BASRİ GÜZELOĞLU DİKKAT! DİKKAT! VE İMDAT!


Sayın Valim merhaba. Şu an yazacağım konu sizi ne derece de ilgilendirir. Bilmiyorum. Aşırıya kaçarsam şimdiden af ola.

19 Kasım 2012 tarihinde sabah saatlerin de (07.20-08.00) 155 numarası kaç kere aranmış. Kaç defa imdat denmiş. Bir kontrol. Telefonda ki görevli ne demiş? Ne yapmış? Bir dikkat. Sonra ki gelişmeler yani telefonda ki görevlinin kimi aradığı? Arananın ne yaptığı? Telsiz anons durumu?

Bir Bayan Viranşehir Otobüsünde! Tahminimce 7 adet bulunan bu otobüsler özelleşmiş. Viranşehir İstasyon ve otogar hattını izlemekte!

Saat 07.00 Otobüsü geçmemiş. Sonra ki Otobüs gelmiş. Hoş sonra ki önce ki fark eden herhangi bir şey bulunmamakta!

Otobüs tıklım, tıklım! Kadın, erkek, öğrenci! İğnenin giremeyeceği yere, sanki bir otobüse kaç insan sığar yarışma programı gibi doldurulmakta. (Cümle düşük oldu ancak bu kadar)

Otobüs Şoförü ilerleyin diye bağırmakta! Sıkışan bayan nereye demekte? Şoför tehditkâr vari bir şekil de otobüsü durdurup ayağa kalkmakta.

Sayın Valim Bayan Jandarmayı mı aramalıydı? Bilmiyorum. Fakat ilk önce otobüsün bağlı bulunduğu kooperatifi aradı. Baktı çare yok 155 aradı.

Onun tek dileği otobüsün durdurulup sayım yapılmasıydı. Daha doğrusu bu yönde hareketler içerisinde bulunanların bir uyarılmasını dilemekteydi.

Defalarca 155 aradı. Ne bir Trafik Polisi ne de diğer bir başka bir şey. Daha öncelerinde de yazdım. Belediye dedim. İl genel Meclis Üyesi dedim. Dedim. Dedim. Durdum.

Sonuç? Ya bayanın başına kötü bir şey gelseydi? Ya otobüs devrilse kaza yapsaydı? Otobüse sığdırılmaya çalışılan kişilerin sayısı görüldüğünde şok haber olur muydu kim bilir?

Ya otobüste bir bomba olsaydı? Ya ve ya, ya, yalar…

Sayın Valim Hasan Basri Güzeloğlu bir dikkat bir ihtar imdat çığlığına bir yardım eli… Ya yetkililer toplu taşıma olaylarına el atar… Ya da bu Millet otobüste bulunan o kadar kişinin bu Memleketten umudunu kestiği gibi kesmeye devam eder…

Bu satırlardan sonra ki yazdıklarımı sildim… Bayağı Ağır olmuş… Konuyu takip etmeye devam edeceğim. Belki bu konuda ki şikâyetleri mi Vatikan’a belki Suriye Devleti Devlet Başkanı Beşar Esad’a belki Beyaz Saraya yazarım…

Biraz da mizah… Sevgili okuyucular aynen düşündüğünüz gibi… Aynen hissettiğiniz gibi… Aynen dillendirdiğiniz gibi… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin