31 Ekim 2010 Pazar

((slayt izle)) Mersin CHP Ve AK PARTİ İl Başkanlığı Mersin İçel Burak Canlı

MERSİN CHP VE AK PARTİ İL BAŞKANLIĞI

 

Geçenler de Akdeniz Basın Birliği Her iki parti’nin de ziyaretinde bulunurken beni çağırma nezaketini gösterdi. Benim AKP olarak bildiğim Parti bir takım nedenlerden ötürü AK Parti olarak anılmak istenmekteymiş.

 

Ben de nezaket gereği gördüğünüz üzere başlığa AK Parti yazdım. İl Binasının Mezarlığın oraya konuşlandığını bilmemekteydim. Ben onu Metropolün orda bilirdim. Hatta neden? Neden? Burnunun dibinde ki Metropolün ve Çarşının sorunlarıyla da ilgilenmez diye kendi kendime sorar dururdum.

 

Neyse ben AK Parti İl Başkanının deyimiyle birazcık “kendi ayağıma kurşun sıkacağım.” Ayak benim nede olsa. Orda da zikrettim. Hep Ankara’yı eleştirecek değiliz ya. Biraz da Mersinimize bakalım.

 

AK Parti Başkanı Mekin Merter Salt “ Akkuyu projesine karşı çıkmak kendi ayağına kurşun sıkmaktır.” Demiş. Sonra devamında da “ Yerel Gazetelerimizin sayısı bir hayli fazla olduğundan dolayı hepsini takip edemiyorum. Bu bağlamda da her şey de olduğu gibi gazetelerinde, farkındalık yaratması gerektiğini düşünüyorum. Şu ana kadar akla gelmemiş konulara değinenler farkındalık yaratır ve dikkat çeker” demiş. Buna ilişkin bilgileri Nokta Gazetesinin Yıl:3 Sayı:63 21 Ekim 2010 Perşembe günlü baskısında bulabilirsiniz.

 

Dikkatle bakın müşterek fotoda bende varım. Bu biraz bende insanım gibi oldu. Ama olsun. İl binasında da dile getirdim. Ben enerji Bakanımızın yanına değil de Ak Parti İl Başkanının yanına geldiğimi sanıyordum.

 

Oysaki baktım ve gördüm ki AK Parti’nin Mersin İlinde Farkındalık yaratamamasının nedenleri açık ve seçik bir şekil de karşımda durmakta. Not alınız. Hadi bana da rozet takınız diyecektim. Az daha ben de ağabeyimin altın öğüdünü yerine getiriyorum diyecektim ki. Mersin de Farkındalık yaratamayanları görünce vazgeçtim.

 

Neyse. Ne yapalım. Olan oldu artık. İl Başkanının beyefendiliği, eğitimi, duruşu Bakan olmasını gerektirir. İlgililer ve Ankara bunu bir düşünsün.

 

Daha bu ilkyazımız. Dikkat buyurunuz. Çok fazla kırmak! Hevesleri dağıtmak niyetinde değilim. Ama Sayın ve sevgili İl Başkanının dediği üzere Farkındalık yaratmak gerekmekte. Kaldı ki Allah Rahmet eylesin ve gene Nur İçinde yatsınlar Mezarlıkta ki insanlarımızın oraya siyaseti taşımak. Neyse. Dedim ya daha ilkyazı. Olacak o kadar sülcü lisan ettiysek af ola.

                          

Mersin CHP İl Başkanlığı ise gayet mütevazı ve gayette beyefendice bizleri davet ettiler. Sağ olsunlar. Hayatım boyunca soldan nefret etmiş ve hep onları eleştirmiştim. Yetmezmiş gibi İl Başkanı Yılmaz Şanlı’ya eleştirir nitelikte bir soru sordum. Cevabını vermemiş olaydı veya duymazlıktan geleydi sinirlenirdim. Kırılırdım.

 

Bakın ben ona ne dedim. Rahmetli Babaannem her zaman CHP’ye oyunu verdi. CHP barajı aşamayınca hasta oldu yataklara düştü. O hep bizleri Atatürk Kurtardı derdi. Geçenler de Rahmetli Bülent Ecevit’i çok seven birisiyle karşılaştım. CHP ismini dağa ve taşa yazdırmadıkça iktidar olmaz dedi. Peki, sizler biliyorsunuz ki benim babaannem rahmetli oldu. Bu şekilde CHP’nin ismini dağa ve taşa yazdırıp iktidar olabilecek misiniz dedim. Sert ve kararlıydım.

 

Bir o kadar mütevazı ve bir o derecede de sakin olan İl Başkanı bana dönüp. Allah Rahmet eylesin. Nur içinde yatsın. Evet, bizler CHP’nin ismini dağa ve taşa yazdıracağız. Evet, bizler gençlerde coşku yaratacağız. Evet, bizler kalplerde dolup taşacağız dedi.

 

Bildiğiniz üzere ben ne o partidenim. Ne de bu Partiden. Ama Parti falan varsa lütfen çağırın. Ateşle oynamaya ve hiçbir kimseyi de üstüme sıçratmaya da niyetim bulunmamakta. Ben kendi halinde ara sıra amatörce bir şeyler karalamaya çalışan bir keloğlanım. Köroğlu olamam. Olmadım. Olmayacağım. Bolu Valisi artık kimse bilsin ve bilinmesini sağlasın “ beyaz gömlekle yola çıkanlardan olmadım. Çünkü ana rahminde ölü doğanlardandım. Düşer miyim? Söner miyim? Bunu Allah Bilir. Bu bakımdan da Mersinimizin Sorunlarını çözmek Mersinimizi Çok düşündüğü iddia edilen kişilerin elindeyse! Vay halimize. Vay babam. Vay anam. Vay ki ne vay! Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin