27 Mayıs 2010 Perşembe

((slayt izle)) Osman Pamukoğlu ve Hak ve Eşitlik Partisi HEPAR - Mersin İçel Burak CANLI

Osman PAMUKOĞLU ve HAK VE EŞİTLİK PARTİSİ HEPAR 

Mersin İçel Burak CANLI

 

Geçen de Akdeniz Basın Birliği’ni Sayın Pamukoğlu ziyaret edecekti. Bana sen de gel dediler. Bildiğiniz üzere ben kendinden geçenlerdenim. Zor dostum zor şarkı dizeleri ağzımda. Gördüğüm kişilere Ne olacak bu Ülkenin hali der gibi bakmakla geçen bir yaşam.

 

Eh dedim. Gideyim. Bildiğiniz üzere bayrağı, kartalı, müziği Partinin tas tamam. Etkilenmemek mümkün değil. Eh bir de başında ki kişilik Paşa’larımızdan.

 

Hani diyorlar yağ yapma. Düzgün yaz. Şimdi ben de yağ yapmayayım diyorum. Saldırayım Sayın Pamukoğlu’na da sebep bulamıyorum. Gayet beyefendi bir şekil de mevcut odaya girdi. Her bir kesimi selamladı. Oturdu. Kendisi tam karşımdaydı.

 

Belliydi ki yorulmuş. Geziyormuş. Tüm Ülkeyi. Emekli bir Paşa yaş kemale ermiş. Paraya pula onun için gerek bulunmamakta. Ama geziyor. Kendisi gibi şu dünyada bin kadar kişi bulunsa dünya kurtulur.

 

Kelime haznesini çok geliştirmiş. Bilgili. Akıllı. Konusuna hâkim. Takım elbise giymiyormuş. Genel de sportif. Asilzade fakat halkçı!

 

Kendisiyle gerçek bir sohbet yapmak isterdim. Bilgilenmek ve bildiklerini öğrenmek dileğindeyim. Lakin o hizmet adamı. Hafif de bizlerin bildiği Raki ve Rambo karakterlerini çağrıştırmakta. Fiziksel yapısı yerinde birisi!

 

Dedikleri doğruysa ki yalanının veya yanlışının olduğunu zannetmemekteyim Genel Başkanı olduğu Hak ve Eşitlik Partisi HEPAR bayağı üye kaydetmeyi başarabilmiş durumda. Genel seçimlere gireceğini söylüyor.

 

Gene bildiğiniz üzere Ülkemizde Partilerin varlığı çok. Fakat seçimlere girmek oldukça zor bir iş! Ama kesin kes seçimlerdeyiz diyor.

 

Bu yazımla belki onu ve Partisini tanıttım ama Partisini hoş karşılamama rağmen onun Partisine geçmeyeceğim. En azından şimdilik kararın bu doğrultuda. Lakin seçime girmeyi başarabilecek bir Partiden Millet Vekili Adayı olmak da ne güzel olurdu demeden geçemeyeceğim.

 

Deseniz ki kazanma şansı falan bulunmamakta bu işler hiç belli olmaz derim. Zira şimdi ki hali bayağı iddialı! Kaldı ki seçimlere daha da zaman var. Bu halde bu söz konusu Partiye gitsek dahi dediği gibi seçimlere girebilirse belki ben aday olmak için kolları sıvasam dahi binlerce adayların arasında sıkışır kalırım.

 

Sayın Paşamız Pamukoğlu diyor ki “ beklemek yaşlılara özgüdür” en azından ben bunu böyle anladım. Haklı. Beklemek yerine girişmek lazım. Haklı. Hata yaparım diye korku duyulacağına gerekirse hata yapmak lazım. Haklı. Yerin de durmayla bu iş olmaz.

 

Benim yaşım 32 civarlarında. Onun yaşını bilmem ama inanın ki sanki o 32 yaşında ben de onun yaşındayım. Sevgili Pamukoğlu ömrün uzun ve muhabbetin bol olsun. Şimdikini ve sonrasını bilmem ama öncesi için sana teşekkür ediyorum. Bu vesileyle de iyi bir şeylere hizmeti geçen tüm insanlara teşekkürlerimi bir borç bilirim. Sağ olun ve iyi ki vardınız ve gene varsınız. Mersin İçel İlinden Burak CANLI

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin