26 Mayıs 2010 Çarşamba

{oykusel@googlegroups.com} bu gün şansım fıkralardan açıldı


 TARİFE
 

            İskoçyalının birisi bir doktora muayene olmaya gitmişti. Doktorun kapısında şöyle yazıyordu: “Birinci vizite 50, ikinci vizite 25 lira.
            İskoçyalı kapıyı açıp, içeri daldı:
            -“ Merhaba doktor bey! Ben gene geldim...”
 
 
J İMKANSIZ
 
            Cimri kadın, ölüm döşeğindeydi... Son anlarda, kocasına vasiyette bulundu.
            “Bak, ben ölür ölmez, en çok bir hafta içinde yeniden evlenmeni istiyorum. Yalnız, senden bir ricam var. Bir sürü yeni kürklerim, yeni elbiselerim var, giyemedim. Hepsini, karına ver giysin. Sakin ihmal etme. Böylece beni hatırlarsın...”
            Adam çaresizlik içinde başını salladı:
            “İmkânsız karıcığım İmkânsız. Zira, senden sonra evleneceğim kadının bedeni iki numara daha büyük. Senin elbiselerin dar gelecek.”
 
 
 

KARADENİZ FIKRALARI

 

 
J KARIŞIKLIK
     Temel öksürükten Dursun da kabızlıktan şikayetçidir. Beraber doktora giderler.
     Doktor Temel'e öksürük şurubu Dursun'a da müshil verir. Bunlar ilaçları karıştırırlar.
     Bir hafta sonra doktor Temel'e:
     - Nasıl oldu? Hala öksürüyor musun?
     - öksürmeye cesaret bile edemiyorum doktor bey.

 
   
 
 
J LAZ KOMANDOLAR
     Çoğunluğunu Lazların teşkil ettiği komando bölüğü 10 gündür ormanda, çamurda, aç susuz pislik içinde eğitim yapmaktadır.
     11.nci gün komutan çavuş Dursun'u çağırdı "çavuş,10 gündür bölük gayet iyi bir performans gösterdi bizde onları ödüllendirelim, bugün çamaşır değiştirebilirler artık."
     "Başüstüne Komitanum."
     Dursun çavuş bir heves koşarak bölüğü toplar "sizlere çok sevineceğunuz bir haber cetirdum. komitan izin verdi bugün erat çamasir degistirecek, siraya geçin değiştirun.
     Temel sen Idrisle.....Ismail sen Kemalla.... Sadik sen Cemalla


J RAMPADA BENZİNİ BİTMİŞ
 
            Temel’in bir kedisi varmış. Her gün düzenli olarak gezmeye çıkarmış, bir gün yolda karşılaştığı bir arkadaşı:
            -“Temel bıkmıyor musun her gün bu kediyi gezdirmekten?” demiş.
            -“Ben de bıktım ama ne yapayım bu kedi bakiredir. Yavrulamasını istemiyorum.”
            -“Bunun kolayı var Temel. Benzine bula, Sal onu gitsin. Yanına kedi medi gelmez.”
            Bu yöntem Temel’in kafasına yatmış. Bir deneme yapmış. Bakmış ki gerçekten yanına kedi yanaşmıyor. Akşam kedi eve geri dönüyormuş. Ancak bir akşam kedi eve gelmemiş. Temel’i bir telaştır kaplamış. Gitti bizim kedi diye kara kara düşünürken yolda rastladığı mahallenin çocuğu:
            -“Temel amca, ben senin kediyi gördüm. Şu ileriki rampada benzini bitmiş, öbür kediler arkadan dayanıyordu...”
 

 

J SARIŞIN
     Temel ile Cemal bir gece kulübünde içki içmektedirler, Temel, Cemal'e barda oturan güzel sarışını göstererek, "Cemal ben karıyı tavlarım" demiş. Ve kalkmış sarışın bayanın yanına gitmiş.
     Sarışın bayana "Birlikte bir içki içebilir miyiz" demiş.
     Kadın, "BMW araban var mı?" diye sormuş,
     Temel, "Yoktur"
     Kadın, "Karadeniz'de iki katlı, geniş bahçesi olan bir villan var mı?" diye sormuş,
     Temel, "Yoktur"
     Kadın, "Senin bankada yüksek meblağlı bir hesabında yoktur" demiş.
     T emel, "Yoktur"
     Kadın, "O zaman çek arabanı" der, ve Temel Cemal'in yanına gider,
     Temel, "Ula Cemal benim Limuzini sana versem senin BMV'yi bana verir misin"
     Cemal, "Veririm"
     Temel, "Acaba benim bankaya gitsem bana bir hesap açarlar mı?"
     Cemal, "Açarlar"
     Temel, "Bunları hallettikte, ama babama Karadenizdeki villanın üçüncü katını nasıl yıktıracağız?"  

 
J GÜMRÜK

Trabzonla Rize arasında bir zamanlar gümrük varmış. Temel hergün bisiklet ve önünde bir kum torbasıyla gümrükten geçermiş. Bir gün Gümrük Memuru bu durumdan kuşkulanmış. Temel'e :
     - Dur. Ne geçiriyorsun gümrükten, demiş. Temel :
     - Kum, demiş.
     Memur kum torbasına elini sokmuş karıştırmış gerçekten sadece kum varmış torbada. Bu olaydan sonra Temel yıllarca gümrükten bisikletle önünde kum torbası olduğu halde geçmiş. Yıllar sonra Trabzonda bir kahvede Temelle Gümrük Memuru karşılaşmış.
     Gümrük Memuru :< BR>     - Ula Temel artık emekli oldum sana birşey yapamam gerçekten ne geçiriyordun gümrükten?, demiş.
     Temel:
     - Bisiklet, demiş

 


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin