30 Mayıs 2010 Pazar

((slayt izle)) DP Demokrat Parti Genel Başkanlığına Aday mıyım? Mersin İçel Burak CANLI

DP DEMOKRAT PARTİ GENEL BAŞKANLIĞINA ADAY MIYIM?

Mersin İçel Burak CANLI

 

Yazının başlığı bayağı değişik oldu. Demokrat Parti Genel Başkanlığına Aday mıyım? Soru bu. Dikkatinizi çektiyse kimi adayım demekte. Kimi de ben aday değilim demekte. Ben de Aday mıyım diye sormaktayım.

 

Bildiğiniz üzere DP Mersin Büyükşehir’e bağlı Toros’lar İlçesinden 29 Mart 2009 Yerel seçimlerinde Belediye Başkan adayı olmuş bulunmaktaydım. Bu vesileyle Parti ile tanışma imkânına sahip bulundum.

 

Şanslıydım. Çünkü param yoktu. Şanslıydım. Çünkü ben kodamanlardan değildim. Olmadan bir Adaylık hem de Belediye Başkanlığına ilişkin bir adaylık. Mümkün değil beni aday olarak göstermezlerdi. Ama ben aday olmadım. Ben aday olarak gösterildim. Ve aday olabilmeyi başarabildim.

 

Tabi ki kıskananımız, çatlayanız bolca sayıda bulunmaktaydı. Eleştirenimiz ve ardımızdan laf söyleyenimiz bulunduğu gibi. Lakin bu vesileyle bilmediğim ve küçük dünyamda asla kendi başıma öğrenmeyi beceremeyeceğim o kadar çok şey öğrendim ve gördüm ki.

 

Aday olabilmek her babayiğidin harcı değildir. Bırakın Belediye Başkan Adaylığını diğer her ne konuda olursa olsun adamı kapıdan içeri dahi koymazlar.

 

Beklemekteydim. Seçimlerin bitmesinden beri bekledim. Talebim olmadan bana verilen ve biçilen görevleri yerine getirmeye çalıştım. Umutluydum. Azimliydim. Mermer misali bir şeyler yapmaktaydım.

 

Ne var ki Parti de birbiri ardına çıkarılan rivayetler bir türlü bitmek bilmedi. Yok, o Genel Başkan olacak yok bu Genel Başkan olacak söylemleri ve söylentileri halen devam etmektedir.

 

Partinin izlediği çizgi ortadadır. Daha da başka bir şey söylemek üstüne laflar tüketmek gerekmemektedir. Kendini onarmaktan aciz duruma düşürülmüş Teşkilat böyle nereye kadar daha koşabilecektir.

 

Bunları yazar ve söylerken maalesef ki üzülerek zikretmekteyiz. Zannedilmesin ki bizler başka çizgiler de bulunmaktayız. Koltuğu kapan kişi aha ben oturdum koltuk benim demediği sürece bizler Ülke için Vatan için ancak bir yerlere varabiliriz.

 

Öncelikle para yok diyorlar. Onu veya bunu sorun olarak önümüze seriyorlar. Para var veya yok. Sorunlarımız var veya yok. Harekete geçebilmek için daha da beklemenin bizlere her hangi bir faydası bulunmamaktadır. Artık söz Milletin olmalıdır. Halkın olmalıdır.

 

Bu amaçla bu işi kıvıracak birine Genel Başkanlık verilmelidir. Bu halde işi kıvıracak birisi bulunmamaktaysa da işi kıvırmaya yakın olacak kişiye verilmelidir. Oda mevcutta bulunmamaktaysa bu halde de işi kıvıramayacak bir başka birisine Genel Başkanlık verilip gerisini de Allah’a havale etmek gerekmektedir.

 

Şu durumda yukarıdakileri okuyup benim Genel Başkanlığa aday olup olmamam gerektiği konusunda sizler karar verin. Hadi hayırlısı olsun. Mersin İçel Burak CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin