29 Ocak 2014 Çarşamba

((slayt izle)) Yok Edilmek İçin Gülen Cemaatine Üye Olmamız Gerekmekteyse Olalım...Mersin İçel Burak Canlı

YOK EDİLMEK İÇİN GÜLEN CEMAATİNE ÜYE OLMAMIZ GEREKMEKTEYSE OLALIM…

Geçmiş tarihte ki yazılarım apaçık ortadadır… Gülen Cemaatini en çok eleştiren kişilerdenim. Hatta eleştirilerim o kadar ileridedir ki…

Gülen Cemaati gitmeli Hükümeti yedirmemeliyiz diye etrafta zikredilen düşünceyi ve Gülen Cemaatinin USA tutsağı olduğu fikri üzerine çok düşündüm…

İnanınız ki İktidardan nefret edişimin esas sebeplerinden biri olarak gördüğüm Gülen Cemaatine daha öncelerinde aslı astarsız atıp tutmaktaydım…

Şimdi ne oldu diye soracaksınız? Ne yani Gülen Cemaatini mi övecek bu adam diyeceksiniz?

Sevgili dostlar mesele son kale Gülen Cemaati’dir. Son kale Gülen Cemaati ayaklar altında ezilip çiğnenecek olursa ki öyle olduğunu düşünelim bize bunun yararı nedir?

Ayrıca Gülen Cemaati doğru yolu görmüş Hak bildiği gerçekler doğrultusunda rüşvete ve yolsuzluğa karşı, çok rahat coğrafyayı yetkililerle ortak olarak yönetmekteyken rahatlığından taviz vererek ve hatta yok olma pahasına rest çekmiştir.

İstanbul’da 10 şiddetinde deprem olsa dünyadaki tüm tsunamiler bizlerin sahillerini vursa tüm uluslar tarafından ulusumuz esir alınsa dahi yanlışa yanlış dememek ne İslam’da ne de diğer inançlarda bulunmaktadır.

Yalancı Peygamber olarak diğer tüm aşağılayıcı cümle ve kelimelerle nitelendirilen bu Gülen Cemaatini yeni mi tanıdınız ey yetkililer?

Bugüne kadar iyi ve hatta ruhani iyi olarak nitelediğiniz kişiler rüşvete ve yolsuzluğa ve hatta tüm hukuki ahlaksızlıklara baş kaldırdı diye mi onları hedef tahtasına oturttunuz…

Çok düşündüm! Çok depreştim!

Kısasa kısas! Gülen Cemaati dünya ahret bana olmadığınca pahalıya mal olması dileğiyle kardeşimdir… Bildiğiniz Hak Yolundan vazgeçmeyin…

Ey eğri diyince beni Ateist olarak niteleyen korku imparatoru bilesin ki ölmek bilesin ki ezilmek bilesin ki tepelenmek tek dileğimdir… Sen eğrisin! Doğru yanın bulunmamakta! Rüşvete ve yolsuzluk bir yana ben Taksimde ben ondan öncesinde Çanakkale de eğilmedim ki… Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "pınarslayt" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.